Min datter sover på eget værelse !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Anja

Ja, så er Esther sørme kommet på eget værelse !

Jeg kom til at nævne for min mand, at hun måske ville sove roligere, hvis hun sov på værelset, så vupti ! Han flyttede hendes seng ! Jeg var ikke 100 % enig - hun er jo så lille, men nu har hun sovet på værelset de sidste 2 nætter og det er gået fint.

Hun har sovet 21-03.30 spist og sovet videre til kl 7 - dejligt med kun EN spisepause om natten. Håber det holder !

Skal lige siges at hendes værelse er lige ved siden af soveværelset og vi har dørene til at stå åben, så hun er reelt ikke så langt væk

Synes tiden flyver afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Monica

Hold da op... Det er bare flot. tilykke med det...

Moni

Anmeld

29. december 2008

Nadi

Skønt
Oliver kom også ind på sit værelse da jeg stoppede med at amme og der var han ca 1½-2 mdr gammel, og han har sovet der siden. Vi gjorde også som jer lod dørene stå åbne og hans værelse ligger også ved siden af soveværelset. Vi er så dog begyndt at lukke døren til inde ved ham, og i aftes stod vores dør på klem og vi kunne sagtens høre ham.
Så det skal da nok blive ved med at gå godt med Esther på eget værelse Og hvor er det dejligt at hun kun skal op én gang om natten for at spise, ellers kunne de godt blive et værre rand derind.
Men tillykke med den store lille pige

Anmeld

29. december 2008

Plysbjørnen

ih tillykke det er et stort skridt når man sender dem ud af soveværelset...

Vi har planlagt at Benjamin skal rykke ud efter Nytår... Ikke at jeg forventer han sover bedre, måske bortset fra at vi ikke vækker ham når vi kommer i seng (gulvet knirker)...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.