Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg testede positivt da jeg var 3+5 testede egentlig kun for sjov da jeg lige havde modtaget 20 test fra billigtest.dk med posten så for sjov tog jeg 1 regnede ikke med at den ville være positiv den 1 jeg tog
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stephanie1988 skriver: hvor tidlig testede i positiv? Oensker jer alle en fortsat go aften!
hvor tidlig testede i positiv?
Oensker jer alle en fortsat go aften!
3 dage før testdag ca.
Testede positiv 4+2, så ret tidligt..
stephanie1988 skriver: det er med hjaelp fra dig... med din lille pakke som kom med posten! tusind tak
det er med hjaelp fra dig... med din lille pakke som kom med posten! tusind tak
Jeg var 8 uger henne. Da det var gået min næse forbi at jeg var gået over mens , og først opdaged det måneden efter, hvor jeg ikke turde at teste.
jeg testede positiv da jeg var i 4 graviditets uge
testede positiv den samme dag, hvor menses skulle være kommet!
Ditte_Marie skriver: Fik du så testet positiv ÆL? ellers skal jeh nok sende nogle flere, men håber ikke at der bliver brug for det
Fik du så testet positiv ÆL? ellers skal jeh nok sende nogle flere, men håber ikke at der bliver brug for det
ja det gjorder jeg... og ja, jeg haaber hellere ikke jeg faar brug for flere. Men tak for tilbuddet smukke Har du det ellers godt? og bebse?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128