I skal da også lige høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

De er meget mere præsidse, det hedder +/- 10 %, så siger scanningen 3 kg, vejer bebse et sted mellem 2700 og 3300 g, sådan er det jo slet ikke hos jordmoder, der kan det jo svinge med 1 kg.

Fandt man ud af hvorfor Julie tabte sig?

Det gjorde man ved at jeg gik over tid... lige præcis 14 dage... Nu var jeg jo til scanning i fredags og der lå vægten på 2200g så kom lige en udregning igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Det gjorde man ved at jeg gik over tid... lige præcis 14 dage... Nu var jeg jo til scanning i fredags og der lå vægten på 2200g så kom lige en udregning igen... 

Den forstod jeg ikke.

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Den forstod jeg ikke.

Du kom med en ca. vægt i et tidligere indlæg med at det var +/- 10 %

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Du kom med en ca. vægt i et tidligere indlæg med at det var +/- 10 %

Nårh, jamen 10% af 2200 må være 220 g, så + og - det fra 2200 = en vægt mellem 1980 og 2420 g.

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Nårh, jamen 10% af 2200 må være 220 g, så + og - det fra 2200 = en vægt mellem 1980 og 2420 g.

Okey... Tak for det... 

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Okey... Tak for det... 

Så lidt

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Så lidt

Men underligt nok vil sygehuset have jeg skal sættes igang, hvis vægten ikk er som de gerne vil have det... 

Jordemoderen vil have jeg skal gå de fulde 10 dage over tid, hvis der ikke sker noget på terminen... 

Hmm... Hun vil ikke have mig sat i gang på termins dagen... 

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Men underligt nok vil sygehuset have jeg skal sættes igang, hvis vægten ikk er som de gerne vil have det... 

Jordemoderen vil have jeg skal gå de fulde 10 dage over tid, hvis der ikke sker noget på terminen... 

Hmm... Hun vil ikke have mig sat i gang på termins dagen... 

Sådan er det også her, min læge synes 38+0, overlægen der scanner mig siger aller senste 40+0, men jordemoderne har været lidt paf over, at vi snakker "tidlig" igangsættelse, altså ikke lade mig gå over tid.

Men heldigvis bestemmer overlægen og han er til at snakke med, så vi skal nok finde en god mellem vej

Kan ikke lige se, hvorfor du skal gå overtid, når Julie endte med at tabe sig ved det.

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Sådan er det også her, min læge synes 38+0, overlægen der scanner mig siger aller senste 40+0, men jordemoderne har været lidt paf over, at vi snakker "tidlig" igangsættelse, altså ikke lade mig gå over tid.

Men heldigvis bestemmer overlægen og han er til at snakke med, så vi skal nok finde en god mellem vej

Kan ikke lige se, hvorfor du skal gå overtid, når Julie endte med at tabe sig ved det.

Præcis... 

Håber også jeg finder en løsning på det... 

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Præcis... 

Håber også jeg finder en løsning på det... 

Men du har god tid til at presse lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.