sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Clisolka

Stefanie8 skriver:

Uden kondom? Tænker mht. infektionsrisiko?

Nej nej, vi havde kondom på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

1000Ben

Maja84 skriver:

jeg fik godt nok akut kejsersnit, men vi fik at vide når vi havde lyst, men gik noget tid, vi var først hjemme fra sygehuset efter 14 dage og var så meget andet at se til da vi endelig var kommet hjem

Super, mange tak for dit svar. 14 dage lyder hårdt, jeg var "klar" til at komme hjem dagen efter, men det var plejepersonalet nok ikke gået med til, he he....

Anmeld

29. juli 2011

1000Ben

Babymor2010 skriver:

Nej nej, vi havde kondom på 

Ok super, meget godt at vide lidt om hvad andre gjorde, mange mange tak 

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Stefanie8 skriver:

Super, mange tak for dit svar. 14 dage lyder hårdt, jeg var "klar" til at komme hjem dagen efter, men det var plejepersonalet nok ikke gået med til, he he....

puh var jeg bestemt ikke efter den omgang vi var igennem, gik også længe inden mit blodtryk var bare nogenlunde stabilt, og vores søn skulle ned fra neo først, og derefetr have sonden ud. Kom hjem dagen efter de havde taget sonden ud, og var så dejligt, men set i bakspejlet, var det lige tidligt nok vi kom hjem

Anmeld

29. juli 2011

Clisolka

Stefanie8 skriver:

Ok super, meget godt at vide lidt om hvad andre gjorde, mange mange tak 

Det var så lidt  Husk blot at bruge kondom indtil 8-ugers undersøgelsen  

Anmeld

24. august 2011

Annette32

Vi havde efter 14 dage men havde store problemer med kondom. Jeg syntes det gjorde ondt af pommerens til.

Der skulle en del glidecreme til før det lykkeds. der var simpelthen sket en ændring i mine slimhinder og udskildningen af væske. Derefter gjorde vi det altså uden kondom og så gik det meget bedre.. og jeg fik ingen infektioner.

men jeg ved godt at de anbefaler brug af kondom de første 8 uger. For os virkede det bare ikke.

Anmeld

27. august 2011

Clisolka

Annette32 skriver:

Vi havde efter 14 dage men havde store problemer med kondom. Jeg syntes det gjorde ondt af pommerens til.

Der skulle en del glidecreme til før det lykkeds. der var simpelthen sket en ændring i mine slimhinder og udskildningen af væske. Derefter gjorde vi det altså uden kondom og så gik det meget bedre.. og jeg fik ingen infektioner.

men jeg ved godt at de anbefaler brug af kondom de første 8 uger. For os virkede det bare ikke.

Åh ja, det gjorde godt nok også ondt her de første par uger - auvs.... Jeg kan huske at jeg nænte det hos egen læge i forbindelse med 8-ugers undersøgelsen. Efter der, så var det væk igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.