Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey tøser,
Hvornår må man have samleje efter et planlagt kejsersnit?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når du er klar.
Vi havde sex 5 dage efter pks. Med gummi, pga infektionsfare.
Planlagt sex sorry, ku ik lade være. Bed bare mærke i du ik nøjes med at skrive kejsersnit
Når du er klar og husk kondom, hvis du stadig bløder. Er det ik så længe siden, skal man ik være for vild og voldsom pga. såret.
lisesp83 skriver: Når du er klar. Vi havde sex 5 dage efter pks. Med gummi, pga infektionsfare.
Ok det var hurtigt, jeg er på 5. dagen idag og er lige blevet indlagt igen pga kraftige smerter - så må nok vente lidt - men hvor længe skal man så bruge kondom?
Stefanie8 skriver: Ok det var hurtigt, jeg er på 5. dagen idag og er lige blevet indlagt igen pga kraftige smerter - så må nok vente lidt - men hvor længe skal man så bruge kondom?
Det er jeg ked af at høre - god bedring
Vi brugte gummi indtil 8 ugers undersøgelsen - og der startede jeg på p-piller igen.
lisesp83 skriver: Det er jeg ked af at høre - god bedring Vi brugte gummi indtil 8 ugers undersøgelsen - og der startede jeg på p-piller igen.
Ah ja selvfølgelig. Skulle jo nødigt blive gravid så hurtigt igen
- og mange tak
Stefanie8 skriver: Hey tøser, Hvornår må man have samleje efter et planlagt kejsersnit?
Jeg fik godt nok et akut kejsersnit, men vi var i gang på lagnerne igen efter ca 4½ uge
jeg fik godt nok akut kejsersnit, men vi fik at vide når vi havde lyst, men gik noget tid, vi var først hjemme fra sygehuset efter 14 dage og var så meget andet at se til da vi endelig var kommet hjem
Babymor2010 skriver: Jeg fik godt nok et akut kejsersnit, men vi var i gang på lagnerne igen efter ca 4½ uge
Uden kondom? Tænker mht. infektionsrisiko?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128