har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Joan ( Smallie )

Mette88 skriver:

så tror jeg der går MEGET langtid også selvom hun er mega træt..

Ja men det er kun i en periode ind til hun finder ud af at det ikke rigtig hjælper.

Hvis du overgiver dig så er det helt sikkert hun bliver ved.

Giv det et par aftner og se om ikke det bliver bare lidt bedre.

Det kommer nok lige til at passe med hun er kørt ind i en rigtig god rytme inden du skal starte på arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

MetteMTH

mortilflere skriver:

Men hvis hun er tilpas hvad gør det så

altså nogle gange sætter hun sig op og er selvfølgelig glad, eller også brokker sig, ligesom om hun gerne vil have vi kommer.. men skal jeg kun gå ind til hende så, hvis hun er ked af det?

Anmeld

29. juli 2011

twinboys

Mette88 skriver:

det tror jeg ikke, nogle gange tager jeg hende op og så sætter jeg mig på gulvet og så ammer jeg hende.. så falder hun også i søvn nogle gange, er nogle gange så heldig at hun falder i søvn med det samme.. Tror du jeg giver for hurtig op? hun er snart 11 mdr

Så længe hun bare sidder og ikke græder så lad hende sidde, så falder hun til sidst i søvn...og så kan i ligge hende ned hvis hun stadig sidder...

Anmeld

29. juli 2011

mortilflere

Mette88 skriver:

altså nogle gange sætter hun sig op og er selvfølgelig glad, eller også brokker sig, ligesom om hun gerne vil have vi kommer.. men skal jeg kun gå ind til hende så, hvis hun er ked af det?

Vi har et "barsk" ord sprog der hedder jeg vil sg se tåre

Jeg kommer ikke bare fordi børn brokker når jeg ved de er tøre , mætte , og varme

til de 3 store har vi fesk en tude madrass under vores seng , og kommer man ind om natten må man hive den ud og ligge sig der men man skal sg ha prøvet at ligge sig til at sove selv , hvilke faktisk gør der kan gå 6 mdr i mellem en ligger der

Anmeld

29. juli 2011

MetteMTH

twinboys skriver:

Så længe hun bare sidder og ikke græder så lad hende sidde, så falder hun til sidst i søvn...og så kan i ligge hende ned hvis hun stadig sidder...

hehe okay.. det må jeg prøve så.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.