har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

MetteMTH

jeg har denne her kamp, med min datter hver eneste aften og det er at hun hele tiden sætter sig op og jeg går selvfølgelig ind og ligger hende ned og det gør jeg nok omkring 200 gange, min kæreste og jeg skiftes til at gå derind, for at se om den hjælper og hun brokker sig lidt indimellem, men når det er ved at være for meget, så græder hun så meget at det bliver helt hjerteskærende.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, nogle gange giver jeg op til sidst, så kommer hun bare ind til os og der falder hun i søvn med det samme, men det dur bare ikke mere for skal starte på arbejde om 2 uger. Jeg får bare ingen søvn, hvis hun sover ved siden af..

Håber i har nogle gode råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

twinboys

Mette88 skriver:

jeg har denne her kamp, med min datter hver eneste aften og det er at hun hele tiden sætter sig op og jeg går selvfølgelig ind og ligger hende ned og det gør jeg nok omkring 200 gange, min kæreste og jeg skiftes til at gå derind, for at se om den hjælper og hun brokker sig lidt indimellem, men når det er ved at være for meget, så græder hun så meget at det bliver helt hjerteskærende.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, nogle gange giver jeg op til sidst, så kommer hun bare ind til os og der falder hun i søvn med det samme, men det dur bare ikke mere for skal starte på arbejde om 2 uger. Jeg får bare ingen søvn, hvis hun sover ved siden af..

Håber i har nogle gode råd..

Er hun utryg eller???

Hvor gammel er hun???

Majbritt

Anmeld

29. juli 2011

mortilflere

lad hende sidde hvis hun er tilpas , hun ligger sig vel når hun er klar

Min Julie tog det med at falde i søvn meget bogstavigt LOL 

Anmeld

29. juli 2011

MetteMTH

twinboys skriver:

Er hun utryg eller???

Hvor gammel er hun???

Majbritt

det tror jeg ikke, nogle gange tager jeg hende op og så sætter jeg mig på gulvet og så ammer jeg hende.. så falder hun også i søvn nogle gange, er nogle gange så heldig at hun falder i søvn med det samme.. Tror du jeg giver for hurtig op? hun er snart 11 mdr

Anmeld

29. juli 2011

Joan ( Smallie )

Men gør det noget hun sætter sig op.

Går ud fra at hun er i tremmeseng endnu. Er det så ikke lige meget om hun sidder op eller rejser sig op bare hun ike er alt for ked af det.

Mine børn har tumlet rundt i sengen og gør det til dels stadig selv om de er kommet ud af tremmeseng og jeg går ikke ind til dem med mindre de er kede af det.

Og så tror jeg hun har fundet ud af hvis hun bliver ved så overgiver du dig og hun får det som hun vil have det

Anmeld

29. juli 2011

Joan ( Smallie )

mortilflere skriver:

lad hende sidde hvis hun er tilpas , hun ligger sig vel når hun er klar

Min Julie tog det med at falde i søvn meget bogstavigt LOL 

He he har mine også

Anmeld

29. juli 2011

MetteMTH

Joan ( Smallie ) skriver:

Men gør det noget hun sætter sig op.

Går ud fra at hun er i tremmeseng endnu. Er det så ikke lige meget om hun sidder op eller rejser sig op bare hun ike er alt for ked af det.

Mine børn har tumlet rundt i sengen og gør det til dels stadig selv om de er kommet ud af tremmeseng og jeg går ikke ind til dem med mindre de er kede af det.

Og så tror jeg hun har fundet ud af hvis hun bliver ved så overgiver du dig og hun får det som hun vil have det

jeg tror bare ikke på at hun selv ligger sig ned..

Anmeld

29. juli 2011

Joan ( Smallie )

Mette88 skriver:

jeg tror bare ikke på at hun selv ligger sig ned..

Men er det ikke værd at tage chancen og se om hun gør det? 

Anmeld

29. juli 2011

MetteMTH

Joan ( Smallie ) skriver:

Men er det ikke værd at tage chancen og se om hun gør det? 

så tror jeg der går MEGET langtid også selvom hun er mega træt..

Anmeld

29. juli 2011

mortilflere

Mette88 skriver:

så tror jeg der går MEGET langtid også selvom hun er mega træt..

Men hvis hun er tilpas hvad gør det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.