ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2008

Sille

Hej tøser.. lovede jo lige at give en opdate herfra.. Det går bedre.. og vi har fundet ud af at det er bedre når min kæreste går ind til hende end når jeg gør.. i nat lykkedes det os endda at fjerne mad indtil kl halv 6... så det var da fantastisk.. ku jo godt ha stået op halv 6 men gav hende lige lidt mælk.. så sov vi en ekstra time..

så forhåbentlig går det fremad herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Tikki

Super fedt :) ... det er bare fedt med nattesøvn. Kan så fortælle, at nattehelvedet er startet her. De sidste 3 nætter har jeg sovet i 1 times intervaller. Hun græder og roder rundt, så sutten har været brugt flittigt i nat for jeg er bare så træt så træt. Min kæreste sover fra det hele den knold, så skal alligevel vågne op for at vække ham, så han kan gå ind til hende...og så kan jeg ligeså godt gå selv :P

Nå, kun er periode nok.....hun er i gang med at øve sig på at kravle, så det er nok det, der tumler i hendes lille hjerne ;).....håber jeg!

Men fedt at høre det går fremad :)

/jeanette

Anmeld

2. marts 2008

Sille

Jeanette skriver:

Super fedt :) ... det er bare fedt med nattesøvn. Kan så fortælle, at nattehelvedet er startet her. De sidste 3 nætter har jeg sovet i 1 times intervaller. Hun græder og roder rundt, så sutten har været brugt flittigt i nat for jeg er bare så træt så træt. Min kæreste sover fra det hele den knold, så skal alligevel vågne op for at vække ham, så han kan gå ind til hende...og så kan jeg ligeså godt gå selv :P

Nå, kun er periode nok.....hun er i gang med at øve sig på at kravle, så det er nok det, der tumler i hendes lille hjerne ;).....håber jeg!

Men fedt at høre det går fremad :)

/jeanette

åh nej altså.. det var da kedeligt.. det er sikkert kravleriet ja...
puh.. ja kender det jo alt for godt.. det er nok en periode for jer som for os... forhåbentlig lidt kortere end vores... 8D

Det utrolig hvad de mænd kan sove fra.. nu har jeg en rimlig god kæreste mht det.. men nogle morgener har han da vågnet og sagt " ej hvor har hun sovet godt.. " og jeg sidder der helt skæv i hovedet og har været vågen flere timer med ungen... :D

jaja.. det må være så dejlig simpelt at være mand nogle gange.. :)

pøj pøj med natteroderiet....
føler med jer..(dig.. hehe)..
kh sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.