Puhaa.. det nærmer sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Ja det er altså virkelig vildt. 1 måned og næsten 5 kg til forskel... haha... Men Isabella var jo også petit da hun kom til verden. 

Men med vægten går det ikke så hurtigt når de begynder at kravle og gå! Så på et eller andet tidspunkt skal Victor nok gå i stå, så de andre kan følge med Og i mellemtiden må jeg jo så stopfodre Isabella... haha

hahaha, ja Ej, hans vægt har faktisk stået stille i 2 mdr (  haha eller næsten!! Har nok taget 500 g på ) så ja, han var sgu en STOR 6 mdr baby ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Sakris

Haha... Fedt...

Nåh her kommer lidt billedspam. Jeg er nok mor-blind. For er simpelthen fuldstændig skudt i hende. Og synes hun er så fantastisk og smuk. Glæder mig bare lige lidt til hun får hår, så hun ikke ligner en kemo-baby, hahaha!  (Jeg manglede selv hår til jeg var 2,5, og håber virkelig ikke der skal gå så længe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Haha... Fedt...

Nåh her kommer lidt billedspam. Jeg er nok mor-blind. For er simpelthen fuldstændig skudt i hende. Og synes hun er så fantastisk og smuk. Glæder mig bare lige lidt til hun får hår, så hun ikke ligner en kemo-baby, hahaha!  (Jeg manglede selv hår til jeg var 2,5, og håber virkelig ikke der skal gå så længe)

Åååh, hun er også super smuk Så kan da godt forstå du synes det!! Super gode billeder !

victor mangler også hår endnu SUK!!

Anmeld

9. august 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Haha... Fedt...

Hvor er hun bare søøød ! Rightig gode billeder Er hun en perle ? (;

Caroline er endelig begyndt at få hår .. Synes det vokser viildt hurtigt ! :b Så det kommer nok lige pludselig

Anmeld

9. august 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun bare søøød ! Rightig gode billeder Er hun en perle ? (;

Caroline er endelig begyndt at få hår .. Synes det vokser viildt hurtigt ! :b Så det kommer nok lige pludselig

Tak

ah, det skal nok komme det hår, det er bare om hvornår. Men hvor er der lige billeder af Caroline-musen og hendes fine hår? 

Anmeld

10. august 2011

Maja_4000

Tak

ah, det skal nok komme det hår, det er bare om hvornår. Men hvor er der lige billeder af Caroline-musen og hendes fine hår? 

Altså .. Med lidt god vilje , kan du se det på toppen her Hun har lyst hår .. Så lidt svært op af en hvid væg (; Har bare ikke lige andre billeder :b 

Forresten , skrev du ikke , at Isabella får det samme som jer til aftensmad ? Laver du så uden salt , eller får hun salt ? :b Synes det er så besværgeligt at skulle lave to forskellige portioner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Altså .. Med lidt god vilje , kan du se det på toppen her Hun har lyst hår .. Så lidt svært op af en hvid væg (; Har bare ikke lige andre billeder :b 

Forresten , skrev du ikke , at Isabella får det samme som jer til aftensmad ? Laver du så uden salt , eller får hun salt ? :b Synes det er så besværgeligt at skulle lave to forskellige portioner

Hvor er hun dog bare LÆKKER

Anmeld

11. august 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Hvor er hun dog bare LÆKKER

Hehe .. Tak

Anmeld

11. august 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Jo det kan man godt lige ane  Åh... Cute!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.