Puhaa.. det nærmer sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.702 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Mor Christa

Heej decembermødre og decemberbørn :0)
Puhhaaa. Kan I mærke at det første år "snart" er gået??! Aaargh, manner Min victor bliver ski 8 måneder her d 7 august.. 8 MÅNEDER??!! Det betyder at der kun er 4 måneder til min lille baby skifter kategori over til "Tumling" ??! Så er han jo ikke min lille baby længere Piiv haha
NÅ! Ville lige starte en lille update .. Hvordan går det med jeres lækre unger?? Hvad "kan" de? Hvad vejer de og hvor lange er de? (Hvis I har styr på det )
Her går det forrygende! Victor vokser - han vejer omkring de der 11 kg (ved det ikke 100%) og er omkring 74 lang tror jeg.
Han kan sidde selv (har kunne lææænge), rulle ti lbegge sider, dreje 360 grader rundt om sig selv (liggende på maven eller siddende), NÆSTEN stå selv hvis han holder fast (hvis jeg placere ham der - han kan ikke selv rejse sig fra siddende stilling).
Han kommer op på alle 4 og rykker frem og tilbage. Han kan bakke haha men ikke komme fremad.
han har fået en lille tand Det fik han d 17 juli.. Og nummer to er på vej

Nøøj det er vildt når man lige får det ned på papir. Puha ..
HVad med jeres lækre nissebørn? Kom gerne med billeder (kunne jeg ikke lige da jeg ikke sidder ved min computer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Maja_4000

Det er forfærdigeligt så hurtigt det går !

Caroline kan  faktisk præcis det samme :b Og hun fik også en tand den 17.  
Og så kan hun rejse sig op i barnevognen (som i "at stille sig op" !)

Hendes 2. tand er godt på vej .. Og hun er ved at få hår på hovedet igen  Hehe

Hun vejer 9,5 .. Cirka :b Og ved ikke hvor lang hun er .. 73 måske (:

Lige et enkelt billede fra idag .. Det var alt for kedeligt at se på mor vande oldemor og oldefars blomster Haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det er forfærdigeligt så hurtigt det går !

Caroline kan  faktisk præcis det samme :b Og hun fik også en tand den 17.  
Og så kan hun rejse sig op i barnevognen (som i "at stille sig op" !)

Hendes 2. tand er godt på vej .. Og hun er ved at få hår på hovedet igen  Hehe

Hun vejer 9,5 .. Cirka :b Og ved ikke hvor lang hun er .. 73 måske (:

Lige et enkelt billede fra idag .. Det var alt for kedeligt at se på mor vande oldemor og oldefars blomster Haha

hvor er hun sød på billedet hihi.
Sjovt nok er Victor også ved at få hår - endelig haha Det bliver godt når de ikke er så skallet hva? hihi
Hvor er hun dygtig - at hun vil op og stå o barnevognen ;D Så kan det være, at mor får en klump i maven når hun gør det så? hehe..
Baahh.. kan heller ikke overskue at barslen er overstået snart.. VIL HA EN BABY MERE hihi

Anmeld

30. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hvor er hun sød på billedet hihi.
Sjovt nok er Victor også ved at få hår - endelig haha Det bliver godt når de ikke er så skallet hva? hihi
Hvor er hun dygtig - at hun vil op og stå o barnevognen ;D Så kan det være, at mor får en klump i maven når hun gør det så? hehe..
Baahh.. kan heller ikke overskue at barslen er overstået snart.. VIL HA EN BABY MERE hihi

Ja :b Selvom det er rart at der ikke er så meget at vaske

Mor er ved at skide i bukserne af skræk Hehe .. Er SÅ bange for hun ryger ud over ! ;o

Ja .. På tirsdag er der 3 måneder tilbage af min barsel :/ Vil gerne gå hjemme længere .. Men skal ikke have en mere nu !!  

Anmeld

30. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja :b Selvom det er rart at der ikke er så meget at vaske

Mor er ved at skide i bukserne af skræk Hehe .. Er SÅ bange for hun ryger ud over ! ;o

Ja .. På tirsdag er der 3 måneder tilbage af min barsel :/ Vil gerne gå hjemme længere .. Men skal ikke have en mere nu !!  

hihi jeg ville nu gerne have en mere nu men ja.. må hellere vente lidt endnu
Haha kan da godr forstå du er ved at skide i bukserne af skræk Kunne lige forestille mig hvis victor gjorde det!! PUHA
Ja - de babyer uden hår har en fordel: MINIMAL arp

Anmeld

30. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihi jeg ville nu gerne have en mere nu men ja.. må hellere vente lidt endnu
Haha kan da godr forstå du er ved at skide i bukserne af skræk Kunne lige forestille mig hvis victor gjorde det!! PUHA
Ja - de babyer uden hår har en fordel: MINIMAL arp

Nu ?! Ej , det kan jeg slet ikke overskue Ville gå totalt i panik , hvis jeg blev gravid nu :b

Hun prøver på at hive sig op i alt ! Det er jo meget godt .. Men bare ikke liiige i barbevognen .. Der er sgu langt ned :b

Nemlig .. Caroline har faktisk slet ikke haft arp

Anmeld

30. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Nu ?! Ej , det kan jeg slet ikke overskue Ville gå totalt i panik , hvis jeg blev gravid nu :b

Hun prøver på at hive sig op i alt ! Det er jo meget godt .. Men bare ikke liiige i barbevognen .. Der er sgu langt ned :b

Nemlig .. Caroline har faktisk slet ikke haft arp

Ja piuha - godt de har seler på !!
Uh - victor har haft lidt, men det er to the minimal! Heldigvis
åååh, jegh kunne godt overskue en graviditet mere og en lille bebs i maven der sparker

Anmeld

30. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ja piuha - godt de har seler på !!
Uh - victor har haft lidt, men det er to the minimal! Heldigvis
åååh, jegh kunne godt overskue en graviditet mere og en lille bebs i maven der sparker

Ja .. Vi har bare ingen sele til vognen på altanen endnu :/ Så der bliver hun overvåget totalt :b Hun har heldigvis ikke fundet ud af at sætte sig op selv

Jaa .. En baby der sparker ! Dét vil jeg gerne have :b Men min ryg er stadig ikke kommet sig efter den første graviditet , så må nok hellere vente :b 
Så et par i Fakta den anden dag , som stod og mærkede på mave .. Hun var pænt højgravid ! :b Fik helt ondt i maven - Dén følelse savner jeg !  :p

Anmeld

30. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja .. Vi har bare ingen sele til vognen på altanen endnu :/ Så der bliver hun overvåget totalt :b Hun har heldigvis ikke fundet ud af at sætte sig op selv

Jaa .. En baby der sparker ! Dét vil jeg gerne have :b Men min ryg er stadig ikke kommet sig efter den første graviditet , så må nok hellere vente :b 
Så et par i Fakta den anden dag , som stod og mærkede på mave .. Hun var pænt højgravid ! :b Fik helt ondt i maven - Dén følelse savner jeg !  :p

Hehe ja det er også det jeg savner..l Og savner fødslen! Alle de følelser man havde :O Wow det er vildt hehe ..
SKRUK må jeg være

Anmeld

30. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Hehe ja det er også det jeg savner..l Og savner fødslen! Alle de følelser man havde :O Wow det er vildt hehe ..
SKRUK må jeg være

Hehe .. Hvis du ligefrem savner at føde , så ér du nok skruk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.