.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. oktober 2011

Mette.

MissTas skriver:

undskyld str. 50/56 og så et par i det lilla stof med hvide prikker og så evt. mørkelilla ribkanter ?

Jeg kan lave begge dele til dig.
Jamen 80 kr., pr. par, også porto, som er cirkaa 20 kr., så 180 kr. i alt.

Jeg har mørk lilla rib, stoffet er lilla med lyse lilla prikker, og kan sagtens lave både i ben og i livet. Skal der være rød rib til uglerne? Send mig en besked med det du præcis gerne vil have, så har jeg bedre styr på det. - Og send gerne adressen med også, så sender jeg konto nr. retur. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Mette.

Carina:-) skriver:

Jeg vil gerne have et par i brunt med lilla detaljer .f.eks rib i lilla

Og så et par i lilla ,hvis det kan lade sig gøre .

Ooog så et par i stoffet med kirsebær-

Alle tre i str 98  -Hvad bliver det i alt?

Her er billeder til dig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Simonsen

Mette. skriver:

der er ikke tryklåse, men det kan godt laves. Og tak for roserne.

Hejsa!!

Vil gerne bestille et par smækbukser/heldragt med foer i str.80 og gerne med dette stof, hvis det kan lade sig gøre?

http://www.malika-rosa.dk/shop/robert-kaufman-kiss-4390p.html

hvad bliver prisen for disse?

på forhånd tak

Anmeld

3. oktober 2011

Eis

Hej Mette

Jeg er ny herinde og er vild med dine Tulle bukser.

Jeg vil gerne bestille 3 par til min søn i str. 68/74.

Han er 4 måneder men meget tyk (7.5 kilo), så elastikken i toppen må gerne være meget elastisk. Jeg vil ligeledes også gerne have elastik ved fødderne.

Jeg vil gerne bestille uglebuskerne, pingvin bukserne samt dem med stjernerne på lommen.

Hvordan foregår det med betaling, forsendelse m.m.

Glæder mig til at høre fra dig.

KH Camilla

Anmeld

10. oktober 2011

MarleneH

Mette. skriver:

Nye hjemmesyede tullebukser og shorts sælges. Nedenfor ses en masse stof som du kan vælge mellem. Bukserne laves fra str. 50/56 og op til 92/98. Shortsene fra str 74 og opefter. 

Prisen er:

80 kr. for tullebukser til og med str. 74/80

100 kr. for tullebukser str 80/86 og shorts fra 74-86

120 kr. for tullebukser 86/92-92/98 og shorts str. 92-98.

130 kr., for smækbukser i str. 50/56-68/74

160 kr., for smækbukser i str. 74/80-86/92

Du kan selv vælge hvilken farve rib du ønsker på tullebukser og om der skal rib både i liv og benkant eller kun i livet.

shortsene kan både syes med bomuldskanter og ribkanter. De sidste 4 billeder er af shorts og bukser jeg har syet til brugere herinde.

OBS OBS OBS! bukserne kan ikke tåle tørretumbling, og skal højest vaskes ved 40 grader.

Hej... Kan man stadig bestille?? Hvis ja hvad vil det så koste at lave smækbukserne ( de lyserøde) på det sidste billede i en str 86 og 56 ??

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

MarleneH skriver:

Hej... Kan man stadig bestille?? Hvis ja hvad vil det så koste at lave smækbukserne ( de lyserøde) på det sidste billede i en str 86 og 56 ??

Det kan du sagtens. Jeg har desværre bare kun stof til et par bukser mere i det. - Jeg har dog lige bestilt en masse nyt stof, som jeg har med hjem fra ferie slut i denne måned, så med mindre ud kan nøjes med et par, kan jeg skrive dig med besked, når jeg har det nye stof, også kunne du se om noget af det kunne være interessant.

Anmeld

10. oktober 2011

MarleneH

Mette. skriver:

Det kan du sagtens. Jeg har desværre bare kun stof til et par bukser mere i det. - Jeg har dog lige bestilt en masse nyt stof, som jeg har med hjem fra ferie slut i denne måned, så med mindre ud kan nøjes med et par, kan jeg skrive dig med besked, når jeg har det nye stof, også kunne du se om noget af det kunne være interessant.

Så vil jeg bare gerne bestille et par i str 56 Tænke på om man kunne lave dem med noget varm ford ( staves ) ?? Da de er til min kommende datter som blir et december barn

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

MarleneH skriver:

Så vil jeg bare gerne bestille et par i str 56 Tænke på om man kunne lave dem med noget varm ford ( staves ) ?? Da de er til min kommende datter som blir et december barn

Jeg har lige skrevet dig en pb. 

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

hvor er mine bukser blevet fine

Anmeld

11. oktober 2011

Mette.

Maja88 skriver:

hvor er mine bukser blevet fine

Godt du kan lide dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.