.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. september 2011

Mette.

Mor til Liva skriver:

Perfekt - glæder mig til at se stof i morgen

God aften søde...

Tak og i lige måde søde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Moar2011

Mette. skriver:

Ja, det kan du tro. Jeg kan have dem klar til at sende allerede lørdag eller mandag, hvis du kan overføre en af dagene.

Hvis du sender mig en besked med din adresse, så sender jeg konto nr. retur. Og skriv også gerne hvilken farve rib du gerne vil have i livet og om der skal være rib eller elastik i benene på dem.

- Og en sidste ting, størrelserne hedder 56/62 eller 62/68, men er til den lidt store side, så hvilken en af dem, tror du det skal være? 

jamen så tror jeg den skal hedde 56/62 .. det skal være grøn kant ligesom dem du har vist bare i shorts tror jeg det var

kan overføre imorgen hvis det er  

Anmeld

15. september 2011

tulle84

Mette. skriver:

Nye hjemmesyede tullebukser og shorts sælges. Nedenfor ses en masse stof som du kan vælge mellem. Bukserne laves fra str. 50/56 og op til 92/98. Shortsene fra str 74 og opefter. 

Prisen er:

80 kr. for tullebukser til og med str. 74/80

100 kr. for tullebukser str 80/86 og shorts fra 74-86

120 kr. for tullebukser 86/92-92/98 og shorts str. 92-98.

Du kan selv vælge hvilken farve rib du ønsker på tullebukser og om der skal rib både i liv og benkant eller kun i livet.

shortsene kan både syes med bomuldskanter og ribkanter. De sidste 4 billeder er af shorts og bukser jeg har syet til brugere herinde.

OBS OBS OBS! bukserne kan ikke tåle tørretumbling, og skal højest vaskes ved 40 grader.

Hej....

Rigtig søde bukser....Hvor du kober dit stof fra?

Anmeld

15. september 2011

Mette.

tulle84 skriver:

Hej....

Rigtig søde bukser....Hvor du kober dit stof fra?

Tak. Jeg køber mange forskellige steder. Noget her i lokale stof forretninger i Århus, men mest i USA, hvor mine forældre bor, så derfor kan jeg få det gennem dem. 

Malika-rosa.dk har også et stort udvalg, men det er også forholdsvis dyrt. Der handler jeg også ret ofte.

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

Mor til Liva skriver:

Perfekt - glæder mig til at se stof i morgen

God aften søde...

Fik jo ikke lige prøvet bukserne på hende, men har målt med hendes andre bukser og de passer fint i maven, men bare alt for lange...

Hvor lange er de i 74/80?

Kan ikke finde mit målebånd, så skal lige ha et nyt købt og målt hendes bukser...

Anmeld

16. september 2011

Mette.

Mor til Liva skriver:

Fik jo ikke lige prøvet bukserne på hende, men har målt med hendes andre bukser og de passer fint i maven, men bare alt for lange...

Hvor lange er de i 74/80?

Kan ikke finde mit målebånd, så skal lige ha et nyt købt og målt hendes bukser...

Okay, så laver jeg dem som 80/86 også med kortere ben. Jeg tror det nemmeste er, hvis du prøver bukserne på hende, også måler hvor meget de er for lange, og hvor lange de skulle have været på indersiden er benet.

Jeg har taget et billede til dig her, et med lyserød og et med brun rib. Jeg synes de to farver passer bedst til. Men hvis du tænker en anden farve, siger du bare til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

Mette. skriver:

Okay, så laver jeg dem som 80/86 også med kortere ben. Jeg tror det nemmeste er, hvis du prøver bukserne på hende, også måler hvor meget de er for lange, og hvor lange de skulle have været på indersiden er benet.

Jeg har taget et billede til dig her, et med lyserød og et med brun rib. Jeg synes de to farver passer bedst til. Men hvis du tænker en anden farve, siger du bare til.

Hmm - det er svært at vælge, men tror jeg snupper lyserød, men skal bare lige ha fundet us af længden...

Skriver til dig når jeg har fået målt

Anmeld

16. september 2011

Mette.

Mor til Liva skriver:

Hmm - det er svært at vælge, men tror jeg snupper lyserød, men skal bare lige ha fundet us af længden...

Skriver til dig når jeg har fået målt

Det er helt fint. Jeg ligger det bare til side til dig, også kan du bare skrive..

Anmeld

16. september 2011

Mor til L&S

Mette. skriver:

Det er helt fint. Jeg ligger det bare til side til dig, også kan du bare skrive..

Thank you

Anmeld

22. september 2011

Mette.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.