ønskebarn74 skriver:
Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.
Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem.. 
Bare en lille update på mine sidste indlæg.. 
hvor dejligt. håber så meget det hele vil gå denne gang

Uha den familie den familie, ja de kan desværre såre ufatteligt meget, kender det desværre kun alt for godt, kun dejligt manden hjælper dig 
Anmeld