Så er beslutningen taget... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Sådan søde Lene - Det er jeg glad for at høre! De skal bare blande sig uden om.. I ved hvad der er bedst for jer og ingen andre

Jeg håber sådan det er jeres tur nu!

Må jeg spørge dig om, hvor længe der gik fra du var færdig med provera til din mes kom? Jeg er lige blevet færdig igår med en 10 dages pillekur.. Håber sådan jeg når og blive insemieret inde 24/8

Der plejer at gå imellem 2 og 5 dage... Men ved nogle må vente længere.. De er gode, for der kommer en god og kraftig menstruation, så der er godt renset ud og klart til baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Der plejer at gå imellem 2 og 5 dage... Men ved nogle må vente længere.. De er gode, for der kommer en god og kraftig menstruation, så der er godt renset ud og klart til baby..

Synes nok der ikke plejede og gå længere tid.. Jeg har taget dem fast i 3 år

Krydser for babyer til os i 2012

Anmeld

29. juli 2011

Jonatansmor

Hold da fast jeg hepper på jer!

Skøn mand du har dig, han er da bare guld værd

Anmeld

29. juli 2011

Kruse90

Er glad for at i har valgt at prøve igen.
Jeg krydser og hepper så meget som jeg overhovedet kan

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

Bare en lille update på mine sidste indlæg..

hvor dejligt. håber så meget det hele vil gå denne gang

Uha den familie den familie, ja de kan desværre såre ufatteligt meget, kender det desværre kun alt for godt, kun dejligt manden hjælper dig

Anmeld

29. juli 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

YES... dejlig nyhed!!!

Jeg er et alletiders redskab! Brug mig alt det du vil, skønne!!

og pøj pøj, fingrene er selvfølgelig krydsede

Anmeld

29. juli 2011

Frk-Lotusblomst

ønskebarn74 skriver:

Skøøøønt, er glad for i fandt frem til den beslutning.

- Hvor dejligt at han er så forstående og så må i bare få sat den familie på plads hvis de begynder igen.

Anmeld

29. juli 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

YES... dejlig nyhed!!!

Jeg er et alletiders redskab! Brug mig alt det du vil, skønne!!

og pøj pøj, fingrene er selvfølgelig krydsede

Hvor er du bare dejlig!! Kæmpe krammer  Og lige over søde!!!

Anmeld

29. juli 2011

Billemyre

Dejlig update!
Jeg håber virkelig, det bliver jeres tur snart - Det fortjener I 

Og hvor er det dog fantastisk med sådan en rigtig mand, der forsvarer sin kvinde  Sådan! For selvfølgelig er den slags kommentarer fuldstændig unødvendige og sårende. Hører ingen steder hjemme.

Jeg krydser alt hvad jeg har for jer og en lille spire

Anmeld

30. juli 2011

dorthemus

Hvor er det dejligt at høre efter al den urimelige modgang I har haft, at I stadig kan bevare positiviteten

Har ikke kommenteret de sidste gange fordi der har været så meget i mit eget liv, men vil lige skrive en stor  nu.

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.