Så er beslutningen taget... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

ønskebørn74

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

Bare en lille update på mine sidste indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

SÅDAN SMUKKE! Nåede ikke at få svaret på dit indlæg tidligere, men håbede sådan, at det var lige netop denne løsning i ville finde frem til.

Jeg er SÅ glad for at i prøver igen og mest af alt, at i har fået talt det med familien igennem.

Kæmpe krammer 

Anmeld

29. juli 2011

twinboys

ønskebarn74 skriver:

Sådan...

Ja de skal sgu være søde og forstående...

Anmeld

29. juli 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

SÅDAN SMUKKE! Nåede ikke at få svaret på dit indlæg tidligere, men håbede sådan, at det var lige netop denne løsning i ville finde frem til.

Jeg er SÅ glad for at i prøver igen og mest af alt, at i har fået talt det med familien igennem.

Kæmpe krammer 

Vi har ikke talt med dem endnu, men gør de det igen slår manden hånden i bordet. Han mener det er den bedste måde at takle dem på. Så der stoler jeg på ham..

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Vi har ikke talt med dem endnu, men gør de det igen slår manden hånden i bordet. Han mener det er den bedste måde at takle dem på. Så der stoler jeg på ham..

Jeg mente nu også Jer to imellem. 

Anmeld

29. juli 2011

mortilflere

Dejligt , og dejligt han kan

Anmeld

29. juli 2011

Barbamama

Årh det lyder godt. Måske jeg skulle sende dig et par heppe pomponer inden næste forsøg! De har virket 3 ud af 3 gange!

Anmeld

29. juli 2011

fnuggi

super dejlig update at læse og dejligt at i står sammen om alt det der er sket

hels og lykke med det hele

Anmeld

29. juli 2011

B&J

Nåå sikke en fantastisk mand du har dig

og hvor er det spænde at i skal prøve igen sender masser af tanker og knus til jer

Anmeld

29. juli 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Sådan søde Lene - Det er jeg glad for at høre! De skal bare blande sig uden om.. I ved hvad der er bedst for jer og ingen andre

Jeg håber sådan det er jeres tur nu!

Må jeg spørge dig om, hvor længe der gik fra du var færdig med provera til din mes kom? Jeg er lige blevet færdig igår med en 10 dages pillekur.. Håber sådan jeg når og blive insemieret inde 24/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.