piap skriver:
Jeg bor på Elborg syd hvid det siger dig noget
Ja vi har en datter fra november 09
en lille charme prinsesse.
man skulle næsten tro at vi var i familie, for følger virkelig også at hvis jeg ikke tænker over hvad jeg siger så er det ude over hele børkop
så kunne virkelig godt bruge nogle tøser og mødes med og have det sjov med og uden børn
Det gør jeg, det er jo i den 'rigtige' ende i forhold til os -afstands mæssigt...
Har en kollega der bor på vesterled, der bor han sammen med sin kone og 2 børn... Han kører også for dansk autohjælp...
Vi har også en chamør herhjemme, en herlig dreng fra sep '08 - en genert og artig charmeprins uden lige.
Svigermor er en farlig en... Er gift med den midterste af hendes børn, hvor han har en lillebror og en storesøster... Alle 3 er gift og vi fik alle 3 drenge i året '08... Hvor af min mands lillebror og hans kone er flyttet ned til svigermor/far, på 1 sal og de venter så nr 2 til nov/dec i år... Og de tog kvinder dernede under samme tag, pyh altså hvad de kan brygge af historier mm.
Suk et gedemærken til sammenligning - udspil mellem hvad den ene kan og den anden ikke kan osv. Vores dreng er så også den midterste og han gider slet ikke lege med sine fætre - da de begge råber/skriger, sparker, bander, ødelægger ting osv. Så frederic kommer ofte ind til os andre med ordene; moar, gider ikke lege med dem - de skriger og slår...
Anmeld