nogen omkring Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

piap skriver:

Jeg bor på Elborg syd hvid det siger dig noget 

Ja vi har en datter fra november 09 en lille charme prinsesse.

man skulle næsten tro at vi var i familie, for følger virkelig også at hvis jeg ikke tænker over hvad jeg siger så er det ude over hele børkop så kunne virkelig godt bruge nogle tøser og mødes med og have det sjov med og uden børn

Det gør jeg, det er jo i den 'rigtige' ende i forhold til os -afstands mæssigt...

Har en kollega der bor på vesterled, der bor han sammen med sin kone og 2 børn... Han kører også for dansk autohjælp...

Vi har også en chamør herhjemme, en herlig dreng fra sep '08 - en genert og artig charmeprins uden lige.

Svigermor er en farlig en... Er gift med den midterste af hendes børn, hvor han har en lillebror og en storesøster... Alle 3 er gift og vi fik alle 3 drenge i året '08... Hvor af min mands lillebror og hans kone er flyttet ned til svigermor/far, på 1 sal og de venter så nr 2 til nov/dec i år... Og de tog kvinder dernede under samme tag, pyh altså hvad de kan brygge af historier mm.

Suk et gedemærken til sammenligning - udspil mellem hvad den ene kan og den anden ikke kan osv. Vores dreng er så også den midterste og han gider slet ikke lege med sine fætre - da de begge råber/skriger, sparker, bander, ødelægger ting osv. Så frederic kommer ofte ind til os andre med ordene; moar, gider ikke lege med dem - de skriger og slår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

piap

- skriver:

Sådan er det at bo i en lille by

ja det ved jeg godt kan bare ikke forstå at andre ikke har andet at gå op i en snakke om andres liv

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Jeg er også fra fredericia. Var der stemning for måske at mødes en dag, i madsby parken, der er jo både plads til leg, og steder man kan sidde, bla til os med mindre børn

Anmeld

29. juli 2011

de-wett

jeg bor i vejle . Og trænger virkelig til a komme ud blandt nogle mennesker

Anmeld

29. juli 2011

ciliemil

jeg bor også i fredericia og jeg gad da godt lære nogen nye mennesker at kende.. jeg har tre børn..

Anmeld

30. juli 2011

Nessie

Jeg bor i Kolding Har en dreng fra Okt. 09

Anmeld

30. juli 2011

piap

lyder som om vi er nogle stykker der gerne vil mødes.. skal vi ikke se om vi kan finde en dag og kunne mødes? nogle forslag ?

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

piap skriver:

lyder som om vi er nogle stykker der gerne vil mødes.. skal vi ikke se om vi kan finde en dag og kunne mødes? nogle forslag ?

Hvad med i Madsby-parken, nu hvor det er sommer, og der er jo både noget for dem med større og mindre børn, og mulighed for at sidde med os, som har små børn. Så er der heller ikke nogle bestemte som skal stå med det hele

Anmeld

30. juli 2011

Simon's moar <3

piap skriver:

Jeg bor på Elborg syd hvid det siger dig noget 

Ja vi har en datter fra november 09 en lille charme prinsesse.

man skulle næsten tro at vi var i familie, for følger virkelig også at hvis jeg ikke tænker over hvad jeg siger så er det ude over hele børkop så kunne virkelig godt bruge nogle tøser og mødes med og have det sjov med og uden børn

Er du fra Børkop? Det er jeg nemlig også, eller bor i Brejning, men er da vokset op i Børkop

Anmeld

31. juli 2011

piap

Simon's moar <3 skriver:

Er du fra Børkop? Det er jeg nemlig også, eller bor i Brejning, men er da vokset op i Børkop

er ikke fra Børkop min kæreste er født og opvokset der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.