nogen omkring Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.950 visninger
39 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

piap

Hej Tøser

Nogen omkring Fredericia der har lyst til at mødes? med og uden børn det er lige meget, bare vi har det hyggeæigt og sjovt sammen

pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

twinboys

piap skriver:

Hej Tøser

Nogen omkring Fredericia der har lyst til at mødes? med og uden børn det er lige meget, bare vi har det hyggeæigt og sjovt sammen

pia

Jeg er fra Haderslev...

Anmeld

29. juli 2011

Tropez

piap skriver:

Hej Tøser

pia

Jeg bor i Nørre Åby, 12 km fra middelfart 

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

Jeg er fra Kolding

Anmeld

29. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

klar...

bor ude i bredstrup...

savner seriøst nogle at 'hænge' ud - snakke - osv med...

Anmeld

29. juli 2011

piap

Mor til Frederic skriver:

klar...

bor ude i bredstrup...

savner seriøst nogle at 'hænge' ud - snakke - osv med...

også mig... bor i Taulov

Anmeld

29. juli 2011

piap skriver:

også mig... bor i Taulov

Hej...

Dejlig der er flere end mig...

Også bare det at mødes så børnene kan lege og vi andre snakke, mødes i madsby park og hygge osv..

De eneste jeg som sådan kender er min mands familie og hans søskende som også bor her i 7000...  Og snakke/hænge ud med familie er bare slet ikke det samme...

Savner det at have nogen jeg kan kalde for 'mine venner'...

Anmeld

29. juli 2011

piap

Hej...

Dejlig der er flere end mig...

Også bare det at mødes så børnene kan lege og vi andre snakke, mødes i madsby park og hygge osv..

De eneste jeg som sådan kender er min mands familie og hans søskende som også bor her i 7000...  Og snakke/hænge ud med familie er bare slet ikke det samme...

Savner det at have nogen jeg kan kalde for 'mine venner'...

Hej

ja undskyld det er skønt at høre at det ikke kun er mig der har det sådan.. jeg flyttede ned til min kæreste og det betød jo så et farvel til den del veninder så er det jo kærestens familie men nej det er bare ikke det samme som at have sine egne veninde

Anmeld

29. juli 2011

piap skriver:

Hej

ja undskyld det er skønt at høre at det ikke kun er mig der har det sådan.. jeg flyttede ned til min kæreste og det betød jo så et farvel til den del veninder så er det jo kærestens familie men nej det er bare ikke det samme som at have sine egne veninde

Nej, der er en del ting som man bare ikke kan snakke om til ens egen familie... Og da slet ikke lige den her familie, hvor man skal tænke over hvad man siger og gør - for det bliver nærmest spredt ud over i skærbæk/taulov tidende... Ej.. så det blev mest til afl i dp og så hjem foran pc - passe hus have mm. Nu står bh for døren på mandag, men har stadig 14 dages ferie endnu - til at få ham startet godt op...

Hvor bor du henne af i taulov? Har du barn/børn? osv...

Anmeld

29. juli 2011

piap

Nej, der er en del ting som man bare ikke kan snakke om til ens egen familie... Og da slet ikke lige den her familie, hvor man skal tænke over hvad man siger og gør - for det bliver nærmest spredt ud over i skærbæk/taulov tidende... Ej.. så det blev mest til afl i dp og så hjem foran pc - passe hus have mm. Nu står bh for døren på mandag, men har stadig 14 dages ferie endnu - til at få ham startet godt op...

Hvor bor du henne af i taulov? Har du barn/børn? osv...

Jeg bor på Elborg syd hvid det siger dig noget 

Ja vi har en datter fra november 09 en lille charme prinsesse.

man skulle næsten tro at vi var i familie, for følger virkelig også at hvis jeg ikke tænker over hvad jeg siger så er det ude over hele børkop så kunne virkelig godt bruge nogle tøser og mødes med og have det sjov med og uden børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.