iPod -hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2008

Nadi

Jeg har sat min iPod i computeren for at lade den op, men den blinker bare konstant orange. Og så vidt jeg lige kan læse mig frem til så må jeg bare ikke afbryde den, men den oplader ikke. For at den oplader så skal den lyse orange konstant, men det gør den ikke!?

Nogle kloge damer der har forstand på iPod's??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

linemus

Hvad er det for en iPod?

Har du lagt musik på den?

Bruger du iTunes?

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Hvad er det for en iPod? iPod shuffle

Har du lagt musik på den? Nej har først taget den i brug lige nu

Bruger du iTunes? Nej man siden er åben på computeren

Anmeld

28. december 2008

linemus

Hm, blinker den stadig? Har du nogle filer liggende på den? Ellers ville jeg nok prøve at afbryde den ved at trykke eject i iTunes (du kan se ipod'en over i listen til venstre, og så er der et lille rundt eject-ikon til at afbryde den på. Og så prøve igen. Eller prøv at lægge musik på den, hvis du kan. Jeg er ikke den store hjælp lige her

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Ja den blinker stadig, men da jeg tog den ud af computeren lyste den grøn og gik ud. Har sat den i igen, og den blinker satdig.

Ja jeg kan prøve at lægge noget musik ind hvis jeg kan finde ud af det

Tak for hjælpen Line!

Anmeld

28. december 2008

linemus

Det kan jo også være, den blinker fordi den oplader, eller fordi det er første gang den er sat til...

Anmeld

28. december 2008

Nadi

linemus skriver:

Det kan jo også være, den blinker fordi den oplader, eller fordi det er første gang den er sat til...

Havde jeg egentlig også selv tænkt på. Nu lader jeg den sidde i imens jeg bruger computeren.
Men jeg kan ikke få installeret iTunes på computeren lige nu Så må vente med at lægge sange ind. Men det haster heller ikke, bare den er klar nåe jeg skal ud og løbe

Anmeld

29. december 2008

Lise

Har du prøvet at kigge i manualen? Somme tider kan den være til gavn.

Anmeld

29. december 2008

Nadi

Lise skriver:

Har du prøvet at kigge i manualen? Somme tider kan den være til gavn.

Jeg har ikke gjort andet end at glop på den. Og der står bare at når den blinker må man ikke ta den ud af computeren og at når den oplader lyder den konstant.
Men som jeg også har skrevet på ØF så får jeg hjælp til den af en af mine venner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.