Er sku egentlig stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

dejligt du støtter hende.... og hvis hun ikke er parat så er det heller ikke godt at sætte et barn til verden... det er klogt af hende, hendes tid skal nok komme 

Hun vælger at tage uddannelse først .. hvilket synes jeg er klogt Hun har masser af tid til først at finde den helt rette  er sikker på hun ville have været en god mor hvis det endelig kom dertil men når hun kan sidde og sige til mig og lægerne at hun ikke er klar, jamen så skal hun ikke gøre det og det er det der gør at jeg bliver stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

anja89

Anonym skriver:

Bliver bare nødt til at sige at jeg er RIGTIG stolt af min søster!!

Min søster på 15 år er gravid og skal idag op og have lavet en udskrabning, ikke fordi hun er vildt glad ved det, men som hun selv siger "Jeg er ikke parat!" og skal hun ikke gøre det  er sku så stolt over hende og at hun indrømmer at hun ikke er parat istedet for at lade være med at sige til nogen før hun er for langt henne til abort.

Skal med hende derop idag for at støtte hende, som jeg har gjort hele vejen. Har sagt til hende at det ikke er noget hun skal være ked af og at hun faktisk bare skal være stolt af sig selv!!

Skriver ano. fordi der ikke er ret mange der ved det og heller ikke skal

Hvor er det flot af hende at sige fra og tage den svære beslutnin det er..

Og rigtig flot af dig og tage med hende

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Hvor er det flot af hende at sige fra og tage den svære beslutnin det er..

Og rigtig flot af dig og tage med hende

Synes oss det er rigtig flot, og selvfølgelig støtter jeg hende i det  Har oss fået et rigtig smukt sølv armbånd af hende og hendes kæreste som tak for støtte og for at jeg var med må sku sige jeg blev rørt over at få det, da jeg endelig føler at det er det en storesøster skal!! Støtte sin lillesøster, og selvom vi kan være uvenner tit, så er hun jo min lillesøster og sådan vil det altid være

Hun har oss fået at vide at bliver hun ked af det så skal hun bare ringe! Dag og nat!!

Anmeld

31. juli 2011

anja89

Anonym skriver:

Synes oss det er rigtig flot, og selvfølgelig støtter jeg hende i det  Har oss fået et rigtig smukt sølv armbånd af hende og hendes kæreste som tak for støtte og for at jeg var med må sku sige jeg blev rørt over at få det, da jeg endelig føler at det er det en storesøster skal!! Støtte sin lillesøster, og selvom vi kan være uvenner tit, så er hun jo min lillesøster og sådan vil det altid være

Hun har oss fået at vide at bliver hun ked af det så skal hun bare ringe! Dag og nat!!

hvor er det pænt af dem at købe en lille ting til dig

Og er rigtig dejligt at høre at du vil være der hele vejen igennem for det er ikke let at stå med alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.