Er sku egentlig stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Anonym trådstarter

Bliver bare nødt til at sige at jeg er RIGTIG stolt af min søster!!

Min søster på 15 år er gravid og skal idag op og have lavet en udskrabning, ikke fordi hun er vildt glad ved det, men som hun selv siger "Jeg er ikke parat!" og skal hun ikke gøre det  er sku så stolt over hende og at hun indrømmer at hun ikke er parat istedet for at lade være med at sige til nogen før hun er for langt henne til abort.

Skal med hende derop idag for at støtte hende, som jeg har gjort hele vejen. Har sagt til hende at det ikke er noget hun skal være ked af og at hun faktisk bare skal være stolt af sig selv!!

Skriver ano. fordi der ikke er ret mange der ved det og heller ikke skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

frk-stoltze

Godt hun har en god søster til at støtte sig

Anmeld

29. juli 2011

Nessie

Hun lyder som en fornuftig pige, og dejligt at du støtter hende, og ikke fordømmer

Anmeld

29. juli 2011

lisesp83

Nessie skriver:

Hun lyder som en fornuftig pige, og dejligt at du støtter hende, og ikke fordømmer

Anmeld

29. juli 2011

BellaCiinea

Fornuftig pige, og hvor er du da en skøn søster

Anmeld

29. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Bliver bare nødt til at sige at jeg er RIGTIG stolt af min søster!!

Min søster på 15 år er gravid og skal idag op og have lavet en udskrabning, ikke fordi hun er vildt glad ved det, men som hun selv siger "Jeg er ikke parat!" og skal hun ikke gøre det  er sku så stolt over hende og at hun indrømmer at hun ikke er parat istedet for at lade være med at sige til nogen før hun er for langt henne til abort.

Skal med hende derop idag for at støtte hende, som jeg har gjort hele vejen. Har sagt til hende at det ikke er noget hun skal være ked af og at hun faktisk bare skal være stolt af sig selv!!

Skriver ano. fordi der ikke er ret mange der ved det og heller ikke skal

dejligt du støtter hende.... og hvis hun ikke er parat så er det heller ikke godt at sætte et barn til verden... det er klogt af hende, hendes tid skal nok komme 

Anmeld

29. juli 2011

Muffin_girl

Nessie skriver:

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Godt hun har en god søster til at støtte sig

Tak  Jamen jeg er hendes søster og synes bare at jeg skal være der med det samme!! Ville skamme mig langt ned i helvede hvis jeg ikke støttede hende i denne tid der kommer, men hun klare det så flot

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Synes hun er rigtig fornuftig  

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Fornuftig pige, og hvor er du da en skøn søster

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.