er det et tegn på kroppen er ved at være på plads??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja som der står overskriften.

beklager hvis jeg skiver lidt uoverskueligt..

i en alder af 9, fik jeg min første mens, havde i mange år ikke en "rigtig"cyklus, det vil sige havde min mens hver måned, men havde f.eks ikke en," 29 dages cuklusen", har aldrig haft probelmer med, mens smerter, eller noget lignene og det kom som det havde lyst, de seneste ca 3 år har det rettet sig meget ind, nu er jeg en alder af 22, har  flere gange været til gynokolog og alt ting har været meget fint, dog sidste år (august) fandt min gynokolog ud af jeg havde alt for mange æg i mine æggestokke (5store i den ene og ca 15 små i den anden men ikke noget "førende æg", blev smidt på p-piller/ mini piller i 3 mrd, for at slå alle mine æg ihjel, så kroppen kunne leve nogle nye og der efter igen levet uden prevention.
ca siden januar  2011, har jeg haft stigende smerter ved mens,

- er der andre der har prøver noget ligende, ellr nogle der kan svarer mig på om det er tegn fra kroppen at den gør klar til procekt baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Nettemor

har ingen anelse  men vil da lige oppe den for dig

Anmeld

29. juli 2011

SLC

Jeg har haft stigende smerter ved mens siden jeg droppede p-pillerne i feb 2011  så håber da det er fordi kroppen er klar til jeg kan blive gravid. . snarest tak

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

tak for kommentar,

-tænkte nemlig også kroppen er ved at "klar'gør" så procjekt er muligt...
-Bare nysgerig om andre havde prøvet noget lignede...

SLC, vi må håbe, at vi har det rigtig fortolkning at vores kroppe..

nettemor, tak for op'et

Anmeld

30. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

fandt min gynokolog ud af jeg havde alt for mange æg i mine æggestokke (5store i den ene og ca 15 små i den anden men ikke noget "førende æg"

Betyder det ikke, at du har PCO?

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

hmm faktisk ikke lige tænkt over??

ved faktisk ikke hvad PCO er...
men gynokologen sagde intet om det , ville han ikke have gjordt det hvis det var??
han sagde at jeg ikke burde have problemer??

men hvad er PCO og noget man evt kan gøre noget ved??

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

har lige været inde og læse om PCO, tror du har meget ret i det,
tusinde tak,
det er meget mig! tusinde tak, så kan jeg måske komme vider

Anmeld

2. august 2011

Masig

Anonym skriver:

Ja som der står overskriften.

beklager hvis jeg skiver lidt uoverskueligt..

i en alder af 9, fik jeg min første mens, havde i mange år ikke en "rigtig"cyklus, det vil sige havde min mens hver måned, men havde f.eks ikke en," 29 dages cuklusen", har aldrig haft probelmer med, mens smerter, eller noget lignene og det kom som det havde lyst, de seneste ca 3 år har det rettet sig meget ind, nu er jeg en alder af 22, har  flere gange været til gynokolog og alt ting har været meget fint, dog sidste år (august) fandt min gynokolog ud af jeg havde alt for mange æg i mine æggestokke (5store i den ene og ca 15 små i den anden men ikke noget "førende æg", blev smidt på p-piller/ mini piller i 3 mrd, for at slå alle mine æg ihjel, så kroppen kunne leve nogle nye og der efter igen levet uden prevention.
ca siden januar  2011, har jeg haft stigende smerter ved mens,

- er der andre der har prøver noget ligende, ellr nogle der kan svarer mig på om det er tegn fra kroppen at den gør klar til procekt baby

Da jeg smed pillerne havde jeg sindssyge mens og ÆL smerter.. det er først her efter 8 mdr det begynder at stilne af, så her er det altså omvendt

Anmeld

17. august 2011

SLC

weee..  det var så fordi min krop var på rette vej, er gravid og er 5+2. . så hæng ud . .

Anmeld

17. august 2011

metski83

Jeg smed p pillerne i Januar, og siden dag er mine mens smerter også blevet værre. De starter endda inden mens, ca. en uge før, og bliver ved til lidt efter mens stop.

Men kunne da være rart hvis det var fordi kroppen var ed at være klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.