Så blev juletræet rippet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2008

mor til en del

orkede det simpelt hen ikke mere, altså at skulle bede Cilas om at lade være med at stjæle julepynten, han fatter sku ikke en skid den lille terrorist....

Resten af julepynten må jeg døjes med lidt endnu.....en porcelæns nisse måtte lade livet under udluftning af hytten i dag., Cilas smed den ud af vinduet....og den knækkede halsen......gad vide hvor meget der er tilbage til næste jul, måske skulle jeg lave en liste over det der er gået tabt.....

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Lene76

hehe har du sådan en lille nassår ( el hvordan det nu staves) gående derhjemme....

VI har ik haft juletræ i år men masser af julepynt men det ska nu osse snart væk igen....helst inden onsdag men nu må vi se.

Knus Lene

Anmeld

28. december 2008

ka li ja

Mor til en del skriver:

orkede det simpelt hen ikke mere, altså at skulle bede Cilas om at lade være med at stjæle julepynten, han fatter sku ikke en skid den lille terrorist....

Resten af julepynten må jeg døjes med lidt endnu.....en porcelæns nisse måtte lade livet under udluftning af hytten i dag., Cilas smed den ud af vinduet....og den knækkede halsen......gad vide hvor meget der er tilbage til næste jul, måske skulle jeg lave en liste over det der er gået tabt.....

Lisbeth.

hehe nej la ham da. det der dør i år, laver han ekstra selv næste år ;0)
har i ikke fået julepynt fra dp i år som bette har lavet??

Anmeld

28. december 2008

Plysbjørnen

Mor til en del skriver:

Lisbeth.

Jeg har også rippet vores, men det er fordi jeg blev træt af at høre manden gale efter datteren at hun skulle lade kuglerne (altså dem på træet) være...

Anmeld

28. december 2008

Mie A

Her er det præcis det samme. Vi har et fint juletræ stående, med kun en juletræskæde på - for den kan han da ikke få af )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.