Skal imorgen skuffe min datter meget :-( snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Lusi

Anonym skriver:

Ja må nu også finde på noget andet med vores datter og det er jo bare superfedt at vi så måske skal sidde i vebteposition hvis de skal hente deres kuffert imorgen :-(

Har i ik mulighed for at stille den et sted udenfor? Så havde jeg ihvertfald gjort det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

jydeinden

hmm det lyder da godt nok noget egoistisk tænk at man kan være ligeglad med at skuffe et barn bevidst, og samtidlig forvente at hendes forældre hopper og springer for en... jeg havde godt nok banket i bordet, og sagt MEGET kraftigt fra

Anmeld

29. juli 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Min kærestes bror som bor i udlandet, fik for små 2 uger os til at hente deres kuffert med vintertøj på et hotel i Kbh, eftersom de bare mellemlandede og fløj videre til Spanien på ferie. Planen var så at de imorgen skulle komme herhjem (broren, konen og deres datter på 7 år). Sådan har aftalen været helt indtil til sent i aften! Broren ringer og spørger om vi kan komme over med deres kuffert til Kbh imorgen (vi bor i Sverige) fordi at de så vil tá i lalandia og være til på mandag! Jeg/vi har har jo fortalt vores prinsesse på 5 år at hendes kusine kommer imorgen! De har ikke set hinanden et helt år! :-0 jeg står til at skulle skuffe hende SÅ utrolig meget for hun glæder sig helt vildt! Synes det er SÅ tarveligt af dem! Min kæreste sagde det til ham i tlf, og han sagde så også at deres datter også havde glædet sig og havde spurgt meget efter vores datter og hvornår de skulle se hinanden.. Men at de altså ville tage til lalandia :-(... Jeg ved godt man ikke sku ha sagt til noget til min datter og så alligevel jo! For hun har sku ret til at gå og glæde sig over noget og aftalen blev jo brudt sent hertil aften og de skulle komme imorgen i løbet af dagen..Og nu vil de ha at vi skal over med kufferten - har virkelig brug for jeres mening her.. Jeg mener selv at de må tá toget herover og hente den nu hvor de selv har bedt os om at hente den herover til Sverige.. Hvad mener i!? Argh er så ked og skuffet og glæder mig ikke til at fortælle min datter det :-(

Jeg deler jo helt klart de andres mening om det med kufferten.... 

MEN.... Den anden mulighed er jo at i måske kunne aftale at mødes i lalandia, hvis har råd til det?

I kunne jo så vælge kun at være der den ene dag, og hygge med dem i badelandet og legelandet, og så spise noget mad, og så kunne i køre hjem igen, hvis i altså ikke har mulighed for at leje jer ind i en bolig der ovre.....

Det var bare en idé der måske kunne tilfredsstille alle parter, hvis altså i har råd....

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg deler jo helt klart de andres mening om det med kufferten.... 

MEN.... Den anden mulighed er jo at i måske kunne aftale at mødes i lalandia, hvis har råd til det?

I kunne jo så vælge kun at være der den ene dag, og hygge med dem i badelandet og legelandet, og så spise noget mad, og så kunne i køre hjem igen, hvis i altså ikke har mulighed for at leje jer ind i en bolig der ovre.....

Det var bare en idé der måske kunne tilfredsstille alle parter, hvis altså i har råd....

Vi havde aftalt med dem at vi skulle i pippi land Astrid lindgrens verden heri Sverige. Vi har ikke vildt mange penge nej - jeg er på barsel fra elevløn og kæresten er fyret og går hjemme. Vi har ikke råd til bare pludselig at tage i Lalandia når vi også har lovet pigen at tage det andet sted hen :-(.. Desværre

Anmeld

29. juli 2011

Frk.S

Jeg synes også de selv må hente deres kuffert. Hvorfor skal i have udgifter / bruge tid på det?

Synd at du må skuffe din datter - håber i finder på et eller andet at lave med hende i stedet for.

Anmeld

29. juli 2011

MetteS81

Enig med alle andre!

Synes bestemt de selv skal hente deres kuffert! De kan ikke være bekendt at aflyse så sent, skuffe børnene, og så ovenikøbet bede jer hoppe og springe for dem. Og når I i forvejen ik har så mange penge, så synes jeg det er utrolig ærgerligt at I skal bruge penge på at aflevere deres kuffert  ...I har lige gjort dem en tjeneste ved én gang at hente den...og nu skal I så tilbage til Kbh med den igen?

Håber I får løst det og at jeres datter får en dejlig dag trods skuffelsen over ikke at se kusinen...

Anmeld

29. juli 2011

Isabella_mor

ja lad dem selv hente deres kuffert.

og mht, at skuffe din datter.. livet er jo indrettet med at man kan blive skuffet og ked af det... og jo tidligere hun lære det, jo lettere vil det være fremover for hende at lære at håndtere skuffelse... det er hårdt men sandt.. 

alle børn kommer jo til en dag at blive skuffet... og een gang skal jo være den første.

men det er godt nok tarveligt at lave sådan en aftale og så bare brænde jer af. det giver jeg dig 110% ret i... kan de ikke evt tage din datter med i lalandia??

Anmeld

29. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Min kærestes bror som bor i udlandet, fik for små 2 uger os til at hente deres kuffert med vintertøj på et hotel i Kbh, eftersom de bare mellemlandede og fløj videre til Spanien på ferie. Planen var så at de imorgen skulle komme herhjem (broren, konen og deres datter på 7 år). Sådan har aftalen været helt indtil til sent i aften! Broren ringer og spørger om vi kan komme over med deres kuffert til Kbh imorgen (vi bor i Sverige) fordi at de så vil tá i lalandia og være til på mandag! Jeg/vi har har jo fortalt vores prinsesse på 5 år at hendes kusine kommer imorgen! De har ikke set hinanden et helt år! :-0 jeg står til at skulle skuffe hende SÅ utrolig meget for hun glæder sig helt vildt! Synes det er SÅ tarveligt af dem! Min kæreste sagde det til ham i tlf, og han sagde så også at deres datter også havde glædet sig og havde spurgt meget efter vores datter og hvornår de skulle se hinanden.. Men at de altså ville tage til lalandia :-(... Jeg ved godt man ikke sku ha sagt til noget til min datter og så alligevel jo! For hun har sku ret til at gå og glæde sig over noget og aftalen blev jo brudt sent hertil aften og de skulle komme imorgen i løbet af dagen..Og nu vil de ha at vi skal over med kufferten - har virkelig brug for jeres mening her.. Jeg mener selv at de må tá toget herover og hente den nu hvor de selv har bedt os om at hente den herover til Sverige.. Hvad mener i!? Argh er så ked og skuffet og glæder mig ikke til at fortælle min datter det :-(

Sådan er livet altså engang imellem!!

Det er jo deres ferie, så de bestemmer jo selv hvordan de vil bruge den.

Mht kufferterne, hvorfor kan de ikke selv hente dem??
Jeg gad da virkelig ikke kører med andres bagage.

Nå, men hoved op og benene ned, det bliver ikke sidste gang, din datter bliver skuffet her i livet.

Så lav en lege aftale med en veninde fra børnehaven?!

*Camilla 31+2

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

chael skriver:

Sådan er livet altså engang imellem!!

Det er jo deres ferie, så de bestemmer jo selv hvordan de vil bruge den.

Mht kufferterne, hvorfor kan de ikke selv hente dem??
Jeg gad da virkelig ikke kører med andres bagage.

Nå, men hoved op og benene ned, det bliver ikke sidste gang, din datter bliver skuffet her i livet.

Så lav en lege aftale med en veninde fra børnehaven?!

*Camilla 31+2

Jeg må sige jeg er enig her, børn vil blive skuffet flere gange i deres liv end vi som forældre kan ønske.

Dog synes jeg deres undskyldning er dårlig! Jeg har selv stået i en lignenede situation for nylig, hvor min daværende veninde var på camping på sydfyn med hendes søn og en kammerart og min mand og jeg skulle have været ned og besøge dem. Da jeg har fået begyndede bækkenløsning som jeg døjer meget med sagde lægen at det bedste jeg kunne gøre for mig selv og lillefisen var at undlade at sove på en luftmadrads dernede, så vi blev enige om at køre derned og være hele lørdagen og så køre hjem når drengen var kommet i seng. Det forelagde vi for hende og først var det fint med hende, så rykkede hun tidspunktet vi skulle komme på pga. drengens middagslur, hvilket ville have betydet at vi skulle køre kl. 6 om morgenen og det ville vi ikke, så vi sagde vi kunne komme når han var lagt til at sove så det ikke blev et problem (hun frygtede at han ikke ville sove hvis vi lige var kommet når han skulle lægges ind), men det var heller ikke godt nok og hun kaldte mig en masse ting og jeg blev rigtig ked af det. Min mand slog så igennem og sagde at når det skulle være på den måde så blev vi væk, for jeg skulle ikke sidde i en bil i flere timer og ha ondt for at besøge dem når de i bund og grund ikke ville ha det, og vi blev væk.

Denne forhenværende veninde er jeg ikke venner med mere da hun mener at vores handling har skuffet hendes dreng og at alle der skuffer hendes dreng ikke er værdige til at være i deres liv.

Personligt sys jeg selv vores grund var okay, da det til dels var hendes egen skyld at vi blev væk - men som sagt før så synes jeg din kærestes brors undskyldning er lidt lam!  Og så synes jeg bestemt det mindste man kan gøre er at hente sin kuffert selv når man uden grund og i så dårligt tid laver om på planerne!

Nåh, det blev lidt langt, det var slet ikke meningen!! Jeg håber at i finder noget sjovt at lave med jeres datter alligevel, og at hun får en god weekend på trods af at kusinen ikke kommer!

Anmeld

31. juli 2011

Michelle88

hvordan endte det? hentede de selv kufferten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.