chael skriver:
Sådan er livet altså engang imellem!!
Det er jo deres ferie, så de bestemmer jo selv hvordan de vil bruge den.
Mht kufferterne, hvorfor kan de ikke selv hente dem??
Jeg gad da virkelig ikke kører med andres bagage.
Nå, men hoved op og benene ned, det bliver ikke sidste gang, din datter bliver skuffet her i livet.
Så lav en lege aftale med en veninde fra børnehaven?!
*Camilla 31+2
Jeg må sige jeg er enig her, børn vil blive skuffet flere gange i deres liv end vi som forældre kan ønske.
Dog synes jeg deres undskyldning er dårlig! Jeg har selv stået i en lignenede situation for nylig, hvor min daværende veninde var på camping på sydfyn med hendes søn og en kammerart og min mand og jeg skulle have været ned og besøge dem. Da jeg har fået begyndede bækkenløsning som jeg døjer meget med sagde lægen at det bedste jeg kunne gøre for mig selv og lillefisen var at undlade at sove på en luftmadrads dernede, så vi blev enige om at køre derned og være hele lørdagen og så køre hjem når drengen var kommet i seng. Det forelagde vi for hende og først var det fint med hende, så rykkede hun tidspunktet vi skulle komme på pga. drengens middagslur, hvilket ville have betydet at vi skulle køre kl. 6 om morgenen og det ville vi ikke, så vi sagde vi kunne komme når han var lagt til at sove så det ikke blev et problem (hun frygtede at han ikke ville sove hvis vi lige var kommet når han skulle lægges ind), men det var heller ikke godt nok og hun kaldte mig en masse ting og jeg blev rigtig ked af det. Min mand slog så igennem og sagde at når det skulle være på den måde så blev vi væk, for jeg skulle ikke sidde i en bil i flere timer og ha ondt for at besøge dem når de i bund og grund ikke ville ha det, og vi blev væk.
Denne forhenværende veninde er jeg ikke venner med mere da hun mener at vores handling har skuffet hendes dreng og at alle der skuffer hendes dreng ikke er værdige til at være i deres liv.
Personligt sys jeg selv vores grund var okay, da det til dels var hendes egen skyld at vi blev væk - men som sagt før så synes jeg din kærestes brors undskyldning er lidt lam!
Og så synes jeg bestemt det mindste man kan gøre er at hente sin kuffert selv når man uden grund og i så dårligt tid laver om på planerne!
Nåh, det blev lidt langt, det var slet ikke meningen!! Jeg håber at i finder noget sjovt at lave med jeres datter alligevel, og at hun får en god weekend på trods af at kusinen ikke kommer!
Anmeld