Skal imorgen skuffe min datter meget :-( snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.288 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Min kærestes bror som bor i udlandet, fik for små 2 uger os til at hente deres kuffert med vintertøj på et hotel i Kbh, eftersom de bare mellemlandede og fløj videre til Spanien på ferie. Planen var så at de imorgen skulle komme herhjem (broren, konen og deres datter på 7 år). Sådan har aftalen været helt indtil til sent i aften! Broren ringer og spørger om vi kan komme over med deres kuffert til Kbh imorgen (vi bor i Sverige) fordi at de så vil tá i lalandia og være til på mandag! Jeg/vi har har jo fortalt vores prinsesse på 5 år at hendes kusine kommer imorgen! De har ikke set hinanden et helt år! :-0 jeg står til at skulle skuffe hende SÅ utrolig meget for hun glæder sig helt vildt! Synes det er SÅ tarveligt af dem! Min kæreste sagde det til ham i tlf, og han sagde så også at deres datter også havde glædet sig og havde spurgt meget efter vores datter og hvornår de skulle se hinanden.. Men at de altså ville tage til lalandia :-(... Jeg ved godt man ikke sku ha sagt til noget til min datter og så alligevel jo! For hun har sku ret til at gå og glæde sig over noget og aftalen blev jo brudt sent hertil aften og de skulle komme imorgen i løbet af dagen..Og nu vil de ha at vi skal over med kufferten - har virkelig brug for jeres mening her.. Jeg mener selv at de må tá toget herover og hente den nu hvor de selv har bedt os om at hente den herover til Sverige.. Hvad mener i!? Argh er så ked og skuffet og glæder mig ikke til at fortælle min datter det :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Dot D

Lad dem selv hente deres kuffert, det er da mest rimeligt... Eneste plus er så, at de to kusiner ser hinanden som forventet

Anmeld

28. juli 2011

jette1983

jeg synes faktisk det er ok at sige at de selv må hente den, man kan ikke bare ændre planer i sidste øjeblik, uden en virkelig god grund som sygdom, og så forvente at folk bare kommer springende.

Anmeld

28. juli 2011

raca

jeg ville sige at jeg kunne sende dem mod betaling ellers måtte de selv hente som det var aftalt...

hvis det ingen gang er et besøg værd at i har hentet dem for jer.. .tja så kan deres tøj ski da være lige meget...

ej jeg var blevet sur og skuffet var jeg...

så de må hente dem eller betale jer for at aflevere det...

Anmeld

28. juli 2011

Lusi

Altså JEG havde godt nok sagt de selv måtte hente den.. I bliver vel også nødt til at finde på noget andet at lave med jeres datter, nu hun sikkert bliver ked og skuffet over de har brudt aftalen!! Såå de ka da selv hente den, hvis de savner den

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Er glad for i deler samme mening. Er simpelthen så skuffet og jeg forstår ikke hvordan min kæreste kan være så kold og ikke sige noget ellers . Jeg har sagt til ham at vi IKKE afleverer den kuffert - det koster os 300,- at komme over broen med bilen.. Kan slet ikke sove nu - er helt oppe at køre det :-(

Anmeld

29. juli 2011

Mi

Hvorfor skulle i dog kører deres kuffert over til dem, og er det ikke billigere at sende den til dem, bropenge og benzin taget i betragtning? Det er da fint at i lige kunne hjælpe dem, men helt ærligt, så syntes jeg det virker lidt forkælet at man lige kan ringe sin kuffert til sig

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Hvorfor skulle i dog kører deres kuffert over til dem, og er det ikke billigere at sende den til dem, bropenge og benzin taget i betragtning? Det er da fint at i lige kunne hjælpe dem, men helt ærligt, så syntes jeg det virker lidt forkælet at man lige kan ringe sin kuffert til sig

Lige præcis!

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Altså JEG havde godt nok sagt de selv måtte hente den.. I bliver vel også nødt til at finde på noget andet at lave med jeres datter, nu hun sikkert bliver ked og skuffet over de har brudt aftalen!! Såå de ka da selv hente den, hvis de savner den

Ja må nu også finde på noget andet med vores datter og det er jo bare superfedt at vi så måske skal sidde i vebteposition hvis de skal hente deres kuffert imorgen :-(

Anmeld

29. juli 2011

Taniakb

broen koster jo også penge, så enten ska de selv hente den eller også ska de gi betaling.. eller også kunne de tilbyde at tage jeres datter med til lalandia ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.