Min kærestes bror som bor i udlandet, fik for små 2 uger os til at hente deres kuffert med vintertøj på et hotel i Kbh, eftersom de bare mellemlandede og fløj videre til Spanien på ferie. Planen var så at de imorgen skulle komme herhjem (broren, konen og deres datter på 7 år). Sådan har aftalen været helt indtil til sent i aften! Broren ringer og spørger om vi kan komme over med deres kuffert til Kbh imorgen (vi bor i Sverige) fordi at de så vil tá i lalandia og være til på mandag! Jeg/vi har har jo fortalt vores prinsesse på 5 år at hendes kusine kommer imorgen! De har ikke set hinanden et helt år! :-0 jeg står til at skulle skuffe hende SÅ utrolig meget for hun glæder sig helt vildt! Synes det er SÅ tarveligt af dem! Min kæreste sagde det til ham i tlf, og han sagde så også at deres datter også havde glædet sig og havde spurgt meget efter vores datter og hvornår de skulle se hinanden.. Men at de altså ville tage til lalandia :-(... Jeg ved godt man ikke sku ha sagt til noget til min datter og så alligevel jo! For hun har sku ret til at gå og glæde sig over noget og aftalen blev jo brudt sent hertil aften og de skulle komme imorgen i løbet af dagen..Og nu vil de ha at vi skal over med kufferten - har virkelig brug for jeres mening her.. Jeg mener selv at de må tá toget herover og hente den nu hvor de selv har bedt os om at hente den herover til Sverige.. Hvad mener i!? Argh er så ked og skuffet og glæder mig ikke til at fortælle min datter det :-(
Anmeld