Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjaaa.. over skriften siger jo det hele Igår og i dag har jeg kunne mærke hende sparke flere gange i løbet af dagen, derinde i mavsen. Men hvornår kunne jeres mænd også mærke baby sparke?Jeg vil så gerne have at min kæreste skal opleve det snart Jeg er mere utålmodig end han er - vil så gerne se hans reaktion.
Jeg var 18+noget, da kæresten kunne mærke med Han havde så svært ved at tro på, at det var vores lille pige, han kunne mærke. Han begyndte først at tro på det da jeg var 20+ og han tydeligt kunne se hende sparke
Hans ansigtsudtryk er stadig priceless, når han ser og mærker hende Han bliver så overrasket over, at hun kan sparke så hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Også 19+en smule da kæresten første gang mærkede det. Da drengen så begyndte at spille fodbold så hele maven kurede fra ene side til den anden og fusserne stak ud - lignede han en der var med i en horrorfilm
Min kæreste mærkede det vidst ret tidligt, jeg fik mit allerførste spark i uge 14 mener jeg det var og ca i uge 16 mærkede han det (;
Mener det var 17+1 anden gang... an ikke huske første gang!
Pernille08 skriver: Her var det i 24-25+ at kæresten mærkede det . Det har vidst meget at sige om moderkagen ligger foran eller bagved .
Her var det i 24-25+ at kæresten mærkede det . Det har vidst meget at sige om moderkagen ligger foran eller bagved .
MosterA skriver: Min kæreste var meget ivrig efter at mærke den lille sparke så jeg gik også bare og ventede og ventede. "Desværre" har han en beroligende effekt på den lille, så hver gang han lagde hånden på for at mærke, holdt den helt op med at sparke. Tror jeg var ca. 22-23 uger henne da han endelig mærkede det - og som flere skriver er det et ansigtsudtryk man aldrig glemmer Er nu 33+2 og han får stadig det samme utryk hvis den virkelig sparker igennem - DEJLIGT!
Min kæreste var meget ivrig efter at mærke den lille sparke så jeg gik også bare og ventede og ventede. "Desværre" har han en beroligende effekt på den lille, så hver gang han lagde hånden på for at mærke, holdt den helt op med at sparke. Tror jeg var ca. 22-23 uger henne da han endelig mærkede det - og som flere skriver er det et ansigtsudtryk man aldrig glemmer
Er nu 33+2 og han får stadig det samme utryk hvis den virkelig sparker igennem - DEJLIGT!
Jonatansmor skriver: Også 19+en smule da kæresten første gang mærkede det. Da drengen så begyndte at spille fodbold så hele maven kurede fra ene side til den anden og fusserne stak ud - lignede han en der var med i en horrorfilm
Mulleunge skriver: Min kæreste mærkede det vidst ret tidligt, jeg fik mit allerførste spark i uge 14 mener jeg det var og ca i uge 16 mærkede han det (;
Ditte_Marie skriver: Øj, det var tidligt Hvor dejligt!
Øj, det var tidligt Hvor dejligt!
Meget (;
ca uge 20 begge gange:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128