Hvornår kunne far mærke baby's spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Madam Blå

Tjaaa.. over skriften siger jo det hele

Igår og i dag har jeg kunne mærke hende sparke flere gange i løbet af dagen, derinde i mavsen.
Men hvornår kunne jeres mænd også mærke baby sparke?
Jeg vil så gerne have at min kæreste skal opleve det snart
Jeg er mere utålmodig end han er - vil så gerne se hans reaktion.

Jeg var 18+noget, da kæresten kunne mærke med Han havde så svært ved at tro på, at det var vores lille pige, han kunne mærke. Han begyndte først at tro på det da jeg var 20+ og han tydeligt kunne se hende sparke

Hans ansigtsudtryk er stadig priceless, når han ser og mærker hende Han bliver så overrasket over, at hun kan sparke så hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Jonatansmor

Også 19+en smule da kæresten første gang mærkede det. Da drengen så begyndte at spille fodbold så hele maven kurede fra ene side til den anden og fusserne stak ud - lignede han en der var med i en horrorfilm

Anmeld

30. juli 2011

Mauser.

Min kæreste mærkede det vidst ret tidligt, jeg fik mit allerførste spark i uge 14 mener jeg det var og ca i uge 16 mærkede han det (;

Anmeld

30. juli 2011

LinLin

Mener det var 17+1 anden gang... an ikke huske første gang!

Anmeld

3. august 2011

lilledittemor

Pernille08 skriver:

Her var det i 24-25+ at kæresten mærkede det .
Det har vidst meget at sige om moderkagen ligger foran eller bagved .

Jeg har også fået afvide at min moderkage ligger foran - men han mærkede det alliigevel igår aftes (19+5)

Anmeld

3. august 2011

lilledittemor

MosterA skriver:

Min kæreste var meget ivrig efter at mærke den lille sparke så jeg gik også bare og ventede og ventede. "Desværre" har han en beroligende effekt på den lille, så hver gang han lagde hånden på for at mærke, holdt den helt op med at sparke. Tror jeg var ca. 22-23 uger henne da han endelig mærkede det - og som flere skriver er det et ansigtsudtryk man aldrig glemmer 

Er nu 33+2 og han får stadig det samme utryk hvis den virkelig sparker igennem - DEJLIGT! 

Vi må håbe at han har samme beroligende effekt når bebs kommer til verden

Min kæreste mærkede det igår, men der var helt mørkt i soveværelset - så kunne ikke se hans udtryk
Men kunne nærmest høre at han lå og smilede

Dejligt når de deler glæden

Anmeld

3. august 2011

lilledittemor

Jonatansmor skriver:

Også 19+en smule da kæresten første gang mærkede det. Da drengen så begyndte at spille fodbold så hele maven kurede fra ene side til den anden og fusserne stak ud - lignede han en der var med i en horrorfilm

Haha

Anmeld

3. august 2011

lilledittemor

Mulleunge skriver:

Min kæreste mærkede det vidst ret tidligt, jeg fik mit allerførste spark i uge 14 mener jeg det var og ca i uge 16 mærkede han det (;

Øj, det var tidligt
Hvor dejligt!

Anmeld

4. august 2011

Mauser.

Ditte_Marie skriver:

Øj, det var tidligt
Hvor dejligt!

Meget (; 

Anmeld

4. august 2011

Muffinmus

ca uge 20 begge gange:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.