Hvornår kunne far mærke baby's spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Tjaaa.. over skriften siger jo det hele

Igår og i dag har jeg kunne mærke hende sparke flere gange i løbet af dagen, derinde i mavsen.
Men hvornår kunne jeres mænd også mærke baby sparke?
Jeg vil så gerne have at min kæreste skal opleve det snart
Jeg er mere utålmodig end han er - vil så gerne se hans reaktion.

min mærkede hende ca i uge 24 og det var os et dejligt ansigts udtryk han fik, han sagde bare nu mærkede jeg hende endeligt  og lige for tiden kan man mærke hende hele tiden, det ligner nærmest en alien for hun bevæger sig mere rundt og møver end at sparke fordi pladsen er trang, det ser sjovr ud på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Københavnermor

Da jeg var 20+0, dvs. Igår. 

Anmeld

29. juli 2011

Malonde1985

Omkring uge 25 :-)

Anmeld

29. juli 2011

Clisolka

Jeg mærkede Isabella første gang 17+4 - og et par uger efter kunne far mærke med  Jeg har nok været omkring 22-23 uger henne 

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ditte_Marie skriver:

Tjaaa.. over skriften siger jo det hele

Igår og i dag har jeg kunne mærke hende sparke flere gange i løbet af dagen, derinde i mavsen.
Men hvornår kunne jeres mænd også mærke baby sparke?
Jeg vil så gerne have at min kæreste skal opleve det snart
Jeg er mere utålmodig end han er - vil så gerne se hans reaktion.

21+ mærkede han det første gang. Jeg tror nu nok han havde kunne mærke det før, hvis jeg lige havde haft ham i nærheden så han kunne nå det. Så fra 20+ 

Anmeld

29. juli 2011

Sof

Det er et par dage siden at manden mærkede bebs første gang, men jeg er også 2.gangs gravid, men han har kun mærket den et par gange eller 3 og det er mest om aftenen hvis vi er gået sent i seng  Men jeg er også næsten kun lige begyndt at mærek rigtig spark

Anmeld

29. juli 2011

mortilnoahogmelina

Her var det i 24-25+ at kæresten mærkede det .
Det har vidst meget at sige om moderkagen ligger foran eller bagved .

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

Min kæreste var meget ivrig efter at mærke den lille sparke så jeg gik også bare og ventede og ventede. "Desværre" har han en beroligende effekt på den lille, så hver gang han lagde hånden på for at mærke, holdt den helt op med at sparke. Tror jeg var ca. 22-23 uger henne da han endelig mærkede det - og som flere skriver er det et ansigtsudtryk man aldrig glemmer 

Er nu 33+2 og han får stadig det samme utryk hvis den virkelig sparker igennem - DEJLIGT! 

Anmeld

29. juli 2011

Jonna1979

her var det først 29+ da min moderkage ligger yderst så skal der lidt mere til

Anmeld

29. juli 2011

Maise

omkring uge 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.