Emmaljunga Edge Duo Combi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Du kan skifte barnevogndel og klapvognsdel ud som du vil - det tager to sekunder.

Vi har købt Quadroliften i stedet for en traditionel lift, da den kunne bruges til begge dele. Men Voksiposen - der ville jeg nok tage pladen ud.
Men personligt kan jeg ikke se det smarte i Voksiposer, så jeg er nok den helt rigtige at spørge hehe.

Når min datter kommer til verden, hvis vi så får en lejlighed med altan, så skal vi have en altanbarnevogn. Jeg ville dog højest lade hende sove i den til hun bliver omkring de to år - også alt efter hende størrelse
Liggemål på en stor barnevogn er vidst 97cm - og min erfaring er at de fleste vokser ud af dem inden de fylder to år.

aaarhmen det er fantastisk!

Jeg vil gemme denne her tråd rigtig godt sådan at om en 6 måneders tid når manden gider overveje barnevogn så har jeg alle de goe argumenter klar

iiih vil gerne købe den nununununu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

aaarhmen det er fantastisk!

Jeg vil gemme denne her tråd rigtig godt sådan at om en 6 måneders tid når manden gider overveje barnevogn så har jeg alle de goe argumenter klar

iiih vil gerne købe den nununununu

Haha, god ide
Kan jeg godt forstå at du vil - jeg havde også svært ved at vente, men vores er bestilt <3 Kan slet ikke vente med at få dem hjem, dog desværre om laaaang tid..

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Haha, god ide
Kan jeg godt forstå at du vil - jeg havde også svært ved at vente, men vores er bestilt <3 Kan slet ikke vente med at få dem hjem, dog desværre om laaaang tid..

du må huske at gi en anmeldelse når du har prøvet den og tror faktisk vi har snakket om denne barnevogn før hvor jeg sagde præcis det samme så er baby.dk lille engang imellem

Anmeld

28. juli 2011

Mutti2B

Giraffen skriver:

hmm ok ja det er også minuset - men der var planen måske at man så ku sove i klapvognsdelen bagefter?

men det er virkelig også svært at vide om ens barn er stort eller lille til den tid

ved du om man kan få kombivogne med større barnevognskasser?

Ja, det kan man selvfølgelig. Men hvis bebs skal sove udenfor i klapvognen skal du ta højde for årstiden. En klapvognsdel (med voksi) er ikke lige så godt isoleret som en barnevognskasse. Jeg har også været total hooked på kombivogn, men efter jeg har trukket på veninders erfaringer står den på barnevogn OG klapvogn til mig 

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Mutti2B skriver:

Ja, det kan man selvfølgelig. Men hvis bebs skal sove udenfor i klapvognen skal du ta højde for årstiden. En klapvognsdel (med voksi) er ikke lige så godt isoleret som en barnevognskasse. Jeg har også været total hooked på kombivogn, men efter jeg har trukket på veninders erfaringer står den på barnevogn OG klapvogn til mig 

ok ja det må jeg huske - og hvis jeg nu føder cirka omtrent 27/3 så bliver det jo sådan set cirka til vinter baby sku ligge ude i klapvogn

Men på den anden side hvor længe kan de reelt set ligge i en klapvogn?

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

du må huske at gi en anmeldelse når du har prøvet den og tror faktisk vi har snakket om denne barnevogn før hvor jeg sagde præcis det samme så er baby.dk lille engang imellem

Min niece har den - og det er en fantastisk vogn
Men skal da nok give en update

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

ok ja det må jeg huske - og hvis jeg nu føder cirka omtrent 27/3 så bliver det jo sådan set cirka til vinter baby sku ligge ude i klapvogn

Men på den anden side hvor længe kan de reelt set ligge i en klapvogn?

Min datter skal også ligge i klapvognen til vinter 2012 - men med quadrolift, dyne, sovedragt og forlæder er jeg helt sikker på at det ikke bliver et problem

Anmeld

28. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Vi har et stort barn og en Edge Duo Kombi... Da hun var godt 9 mdr kunne hun ikke længere være i barnevognskassen og vi måtte investere i en sovevogn... Vi har dog været yderst tilfredse med klapvognsdelen :-D

Anmeld

29. juli 2011

Georgia

Giraffen skriver:

uhuhuh min mand sender mig onde blikke nu har du et link til salget er ikke så meget inde i de der salgstråde

dog ved jeg ikke med farven da jeg kun er 5+2 og slet ikke må købe barnevogn og slet ikke en der ikke er kønsneutral

Ikke pt, men kan sende billeder og lign. når du ved hvad du venter dig
Min søn er 10 mdr., han ligger stadig i den. Og han er en STOR dreng. - nu skal han så også til at ud

Knus

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Giraffen skriver:

hmm ok ja det er også minuset - men der var planen måske at man så ku sove i klapvognsdelen bagefter?

men det er virkelig også svært at vide om ens barn er stort eller lille til den tid

ved du om man kan få kombivogne med større barnevognskasser?

Ellers prøv at kigge på Trille. Deres combi vogne har et lidt længere liggemål. Jeg har selv valgt Emmaljunga duo combi, fordi jeg elsker designet og synes kvaliteten er i top! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.