Emmaljunga Edge Duo Combi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.998 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Giraffen

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Hej piger

Synes jeg har læst mig frem til at de her duo-barnevogne kun kan anvendes til at sove i som barnevogn i kort tid sammenlignet med alm. barnevogne

Men på deres hjemmeside reklamerer de med stor barnevognskasse og at den kan anvendes som barnevogn op til 3(!)-årsalderen?

Så nu er jeg forvirret og vil høre hvad folket mener

Vi bor i lejlighed og det ku være guld værd at ku nøjes med ét stel og derfor ikke ha hele gangen fyldt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Hej piger

Synes jeg har læst mig frem til at de her duo-barnevogne kun kan anvendes til at sove i som barnevogn i kort tid sammenlignet med alm. barnevogne

Men på deres hjemmeside reklamerer de med stor barnevognskasse og at den kan anvendes som barnevogn op til 3(!)-årsalderen?

Så nu er jeg forvirret og vil høre hvad folket mener

Vi bor i lejlighed og det ku være guld værd at ku nøjes med ét stel og derfor ikke ha hele gangen fyldt op

Edge Duo Combi har alt hvad der behøves fra fødslen og op til treårs alderen, med barnevognskasse og klapvognsdel som du nemt og sikkert kan bytte mellem når barnet bliver større.

Barnevognsdelen kan bruges op til et år, alt efter hvor stor baby er, derefter kan klapvognsdelen bruges til omkring de tre år.

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Edge Duo Combi har alt hvad der behøves fra fødslen og op til treårs alderen, med barnevognskasse og klapvognsdel som du nemt og sikkert kan bytte mellem når barnet bliver større.

Barnevognsdelen kan bruges op til et år, alt efter hvor stor baby er, derefter kan klapvognsdelen bruges til omkring de tre år.

Hvordan så med middagslur efter det år? altså i barnevognen - kan det lade sig gøre i klapvognsdelen? - bonusinfo: jeg har tænkt mig også at skaffe en voksipose

problemet er at jeg lidt har besluttet mig og forelsket mig men manden siger de skal kunne sove i vognen til 3-årsalderen så det må jeg jo rette mig efter

Uh det er skønt med eksperthjælp

Anmeld

28. juli 2011

Georgia

Giraffen skriver:

Hvordan så med middagslur efter det år? altså i barnevognen - kan det lade sig gøre i klapvognsdelen? - bonusinfo: jeg har tænkt mig også at skaffe en voksipose

problemet er at jeg lidt har besluttet mig og forelsket mig men manden siger de skal kunne sove i vognen til 3-årsalderen så det må jeg jo rette mig efter

De kan sagtens sove i klapvognen med voksi, det samme skal vi til og gjorde også med den første.
Disse vogne er praktiske.

Vi har pt en army grøn til salg, brugt i 9 mdr. nu Står som ny.
I Jylland.

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Georgia skriver:

De kan sagtens sove i klapvognen med voksi, det samme skal vi til og gjorde også med den første.
Disse vogne er praktiske.

Vi har pt en army grøn til salg, brugt i 9 mdr. nu Står som ny.
I Jylland.

uhuhuh min mand sender mig onde blikke nu har du et link til salget er ikke så meget inde i de der salgstråde

dog ved jeg ikke med farven da jeg kun er 5+2 og slet ikke må købe barnevogn og slet ikke en der ikke er kønsneutral

Anmeld

28. juli 2011

Mutti2B

Jeg kender en del hvis børn er vokset ud af barnevognskassen allerede da barnet var 6 - 9 måneder

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Mutti2B skriver:

Jeg kender en del hvis børn er vokset ud af barnevognskassen allerede da barnet var 6 - 9 måneder

hmm ok ja det er også minuset - men der var planen måske at man så ku sove i klapvognsdelen bagefter?

men det er virkelig også svært at vide om ens barn er stort eller lille til den tid

ved du om man kan få kombivogne med større barnevognskasser?

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

De kan sagtens sove i klapvognsdelen Det gør min niece som fylder to år lige om lidt.
Vi har købt en Quadrolift til vores vogn, da den har næsten samme funktion som voksiposen, men kan bruges i klapvognen så den bliver lukket om benene, det kan voksiposen ikke.

Hvis de skal kunne sove i barnevogenen til de er tre år gamle, det tror jeg slet ikke at de kan, da barnevogne jo kun er 97cm i liggemål?

Desuden synes jeg personligt (efter tre år i institution) at det er synd at spænde så stort et barn fast i en barnevogn - og de skal jo også løftes op og ned hver dag...

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

De kan sagtens sove i klapvognsdelen Det gør min niece som fylder to år lige om lidt.
Vi har købt en Quadrolift til vores vogn, da den har næsten samme funktion som voksiposen, men kan bruges i klapvognen så den bliver lukket om benene, det kan voksiposen ikke.

Hvis de skal kunne sove i barnevogenen til de er tre år gamle, det tror jeg slet ikke at de kan, da barnevogne jo kun er 97cm i liggemål?

Desuden synes jeg personligt (efter tre år i institution) at det er synd at spænde så stort et barn fast i en barnevogn - og de skal jo også løftes op og ned hver dag...

ja det har du selvfølgelig ret i

Dvs

0-ca8. måneder (alt efter størrelse) bruger man barnevognen hvor de sover til middag

derefter skifter man så permanent over til klapvognen eller kan man bytte undervejs efter behov sådan vupti?

Og så derefter en Quadrolift eller voksi med plade og så ka de sove i klapvognen til de er 3 år ca?

Hvis det er en alm barnevogn hvor længe kan de så sove i den/gider de sove i den?

Puha har ikke et klap forstand på babyer ka jeg godt lige høre

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

ja det har du selvfølgelig ret i

Dvs

0-ca8. måneder (alt efter størrelse) bruger man barnevognen hvor de sover til middag

derefter skifter man så permanent over til klapvognen eller kan man bytte undervejs efter behov sådan vupti?

Og så derefter en Quadrolift eller voksi med plade og så ka de sove i klapvognen til de er 3 år ca?

Hvis det er en alm barnevogn hvor længe kan de så sove i den/gider de sove i den?

Puha har ikke et klap forstand på babyer ka jeg godt lige høre

Du kan skifte barnevogndel og klapvognsdel ud som du vil - det tager to sekunder.

Vi har købt Quadroliften i stedet for en traditionel lift, da den kunne bruges til begge dele. Men Voksiposen - der ville jeg nok tage pladen ud.
Men personligt kan jeg ikke se det smarte i Voksiposer, så jeg er nok den helt rigtige at spørge hehe.

Når min datter kommer til verden, hvis vi så får en lejlighed med altan, så skal vi have en altanbarnevogn. Jeg ville dog højest lade hende sove i den til hun bliver omkring de to år - også alt efter hende størrelse
Liggemål på en stor barnevogn er vidst 97cm - og min erfaring er at de fleste vokser ud af dem inden de fylder to år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.