Bondefruen skriver:
Syntes også det er imponerende sent mht. svar når man har børn, eks. her hvor jeg bor er der bare mega meget pladsmangel i DP, men var heldig at der var en der li havde to pladser, de sku dog begge ha startet på Mandag, så jeg havde en mdr at køre dem begge ind i, men det var der desværre ik plads til, så mormor træder til og hjælper med at køre Hjalte ind hvis jeg kommer ind, hvilket jeg håber så meget på, men tror heller ikke håbe for meget.
Og hvis jeg så er kommet ind, så håber jeg endnu engang det er med start til September og ikke først til Februar.
Ja det er vildt sent! Også hvis man har et job man skal nå at sige op eller lignende!
Mine unger går i en privat institution, s jeg har fået lov til at Oliver kan starte 1. august hvis jeg kommer ind, og hvis jeg ikke gør så venter han til min barsel slutter. Det er rigtig rart! Så de ved først på mandag om han starter samme dag 
Dejligt med nogle bedsteforældre der kan træde til og hjælpe, og hvor er det dejligt for dig, og nemmere at drengene kan gå samme sted!
Anmeld