Andre der føler deres liv bliver afgjort på lørdag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Maise86

... Ja okay måske lidt groft sagt men sådan føles det for mig

Jesus hvor kan jeg ikke vente på at posten kommer med svaret på om jeg er optaget på min drømmeuddannelse eller ej...!

Så meget afhænger af det svar! Hvis jeg kommer ind skal min søn allerede starte i vuggestue på MANDAG, jeg skal ikke tilbage på mit job, vores økonomi bliver anderledes og ja skal til at bruge hovedet på en hel anden måde!! Åhhh  for at jeg kommer ind!

Andre som føler deres skæbne bliver afgjort med posten på lørdag?!

(PS: Hvis der er nogen der ved om man på nogen måder kan få svar FØR på lørdag om hvordan optaget er på en given uddannelse eller om man er kommet ind - så UD med sproget )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Sofia24

Uhh spændende...

Var selv i den situation for 4 år siden

Hvad er din drømmeuddannelse?

Anmeld

28. juli 2011

Hvem?

Maise86 skriver:

... Ja okay måske lidt groft sagt men sådan føles det for mig

Jesus hvor kan jeg ikke vente på at posten kommer med svaret på om jeg er optaget på min drømmeuddannelse eller ej...!

Så meget afhænger af det svar! Hvis jeg kommer ind skal min søn allerede starte i vuggestue på MANDAG, jeg skal ikke tilbage på mit job, vores økonomi bliver anderledes og ja skal til at bruge hovedet på en hel anden måde!! Åhhh  for at jeg kommer ind!

Andre som føler deres skæbne bliver afgjort med posten på lørdag?!

(PS: Hvis der er nogen der ved om man på nogen måder kan få svar FØR på lørdag om hvordan optaget er på en given uddannelse eller om man er kommet ind - så UD med sproget )

JA - jeg venter med længsel, hold op ventetiden er hård, åh så kom da med det skide svar så man kan komme videre.

Min ældste starter også i DP på Mandag, og den yngste d.01 Sep, hvilket egentlig er træls for hvis jeg ikke kommer ind har jeg egentlig barsel til midt December, men vil ik hive dem ud, nu hvor jeg har fået dem det samme sted hen,...

KOOOOOM SÅÅÅÅÅ LØRDAG!!!

Anmeld

28. juli 2011

Maise86

Sofia24 skriver:

Uhh spændende...

Var selv i den situation for 4 år siden

Hvad er din drømmeuddannelse?

Det er socialrådgiveruddannelsen - det er VIRKELIG ulideligt ikke at vide om man er købt eller solgt

Anmeld

28. juli 2011

Maise86

Bondefruen skriver:

JA - jeg venter med længsel, hold op ventetiden er hård, åh så kom da med det skide svar så man kan komme videre.

Min ældste starter også i DP på Mandag, og den yngste d.01 Sep, hvilket egentlig er træls for hvis jeg ikke kommer ind har jeg egentlig barsel til midt December, men vil ik hive dem ud, nu hvor jeg har fået dem det samme sted hen,...

KOOOOOM SÅÅÅÅÅ LØRDAG!!!

Hvad har du søgt? Jaa det er ulideligt - har ellers forsøgt at skyde tankerne fra mig, men NU kan jeg simpelthen ikke holde det ud længere!

Anmeld

28. juli 2011

Hvem?

Maise86 skriver:

Hvad har du søgt? Jaa det er ulideligt - har ellers forsøgt at skyde tankerne fra mig, men NU kan jeg simpelthen ikke holde det ud længere!

Har søgt ind på socialrådgiveren i Århus og Ålborg, og jeg vil bare ind.

Jeg var næsten færdig som sygeplejerske men fik en arbejdsskade, der satte en stopper for det hele, så jeg må forfra, men har brugt min genoptræningsperiode til at få to skønne skønne drenge

Så nu jeg satme klar til studierne - hvis de da så er klar til mig??

Hva med dig?

Anmeld

28. juli 2011

Maise86

Bondefruen skriver:

Har søgt ind på socialrådgiveren i Århus og Ålborg, og jeg vil bare ind.

Jeg var næsten færdig som sygeplejerske men fik en arbejdsskade, der satte en stopper for det hele, så jeg må forfra, men har brugt min genoptræningsperiode til at få to skønne skønne drenge

Så nu jeg satme klar til studierne - hvis de da så er klar til mig??

Hva med dig?

Jeg har også søgt socialrådgiveren bare i Hillerød. Er virkelig på bar bund om jeg er kommet ind, for det er første gang den starter op i HIllerød - så har ikke engang nogen ide om tidligere adgangskvotient!

Det var da fornuftigt at bruge tiden på unger

Jeg har siden gym arbejdet og "fordrevet" tiden med et arbejde som jeg har været glad for men hele tiden vidst at det ikke var det jeg skulle resten af mit liv. Har også hele tiden vidst at jeg ville have en uddannelse - men har bare ikke vidst hvad jeg ville - men NU ved jeg det og NU VIL jeg det NU

Socialrådgiveruddannelsen har bare at være klar til os 

Kunne være sjovt at "følges"

Anmeld

28. juli 2011

baby012

uha, min søster går også bare rundt om sig selv for tiden  

- for jer piger-håber i kommer ind på jeres drømme uddannelse !

Anmeld

28. juli 2011

Hvem?

Maise86 skriver:

Jeg har også søgt socialrådgiveren bare i Hillerød. Er virkelig på bar bund om jeg er kommet ind, for det er første gang den starter op i HIllerød - så har ikke engang nogen ide om tidligere adgangskvotient!

Det var da fornuftigt at bruge tiden på unger

Jeg har siden gym arbejdet og "fordrevet" tiden med et arbejde som jeg har været glad for men hele tiden vidst at det ikke var det jeg skulle resten af mit liv. Har også hele tiden vidst at jeg ville have en uddannelse - men har bare ikke vidst hvad jeg ville - men NU ved jeg det og NU VIL jeg det NU

Socialrådgiveruddannelsen har bare at være klar til os 

Kunne være sjovt at "følges"

Syntes også det er imponerende sent mht. svar når man har børn, eks. her hvor jeg bor er der bare mega meget pladsmangel i DP, men var heldig at der var en der li havde to pladser, de sku dog begge ha startet på Mandag, så jeg havde en mdr at køre dem begge ind i, men det var der desværre ik plads til, så mormor træder til og hjælper med at køre Hjalte ind hvis jeg kommer ind, hvilket jeg håber så meget på, men tror heller ikke håbe for meget.

Og hvis jeg så er kommet ind, så håber jeg endnu engang det er med start til September og ikke først til Februar.

Anmeld

28. juli 2011

Maise86

gravid20 skriver:

uha, min søster går også bare rundt om sig selv for tiden  

- for jer piger-håber i kommer ind på jeres drømme uddannelse !

Tusind mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.