Ventetøj til en stor pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Frk Mig

StineW skriver:

Jeg har et par mørkebrune fløjlsventebukser til salg nypris mener jeg var 599. Det er str L, men de er altså meget store. Jeg har vasket dem en gang og prøvet dem to gange, men jeg kunne ikke passe dem, selv ik da jeg var højgravid.

Der er sådan en elestikindstilling i livet, som der er i børnebukser.

Du kan købe dem for 50 kr + porto.

Jeg kan evt prøve at måle dem i omkredsen.

Knus Stine

uh det vil jeg da meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Holbæktrunten

Er heller ikke selv helt klejn - har været meget glad for de der lange toppe med strech, man bla kan købe i vila og only til 80-100 kr. De kan give sig meget og fås op til str xl. Endvidere har jeg købt nogle af de der løse kjoler med masser af vidde i h og m og butikker med tøj i store str. Nemt og relativt billigt :0)

Anmeld

29. juli 2011

Frk Mig

Holbæktrunten skriver:

Er heller ikke selv helt klejn - har været meget glad for de der lange toppe med strech, man bla kan købe i vila og only til 80-100 kr. De kan give sig meget og fås op til str xl. Endvidere har jeg købt nogle af de der løse kjoler med masser af vidde i h og m og butikker med tøj i store str. Nemt og relativt billigt :0)

jeg har os brugt den ene jeg havde og den har jeg gået død .. men jeg må ud og finde noget stort tøj ..

Anmeld

29. juli 2011

Ansemusen

Frk Mig skriver:

Hej Piger ..

Er der nogle der kender en god hjemmeside med ventetøj til en stor pige ? Jeg er ved at nærme mig en str 46 ..  

Jeg synes at meget af det de har i BB i H&M er rigtig fint når man er gravid  Og det er tilmed nogle flotte kjoler og bluser de har!

Anmeld

29. juli 2011

mizz-lillemor06

ja prøv morsmave.dk.

jeg selv er lidt større end dig og der inde har de graviditetstøj op til str 56. har selv købt tøj der inde og må sige jeg har været så glad for det. lækkert at kunne købe graviditetstøj selv om man er en stor kvinde.

hilsen stella med en lille pige på 10 dage i armene.

Anmeld

29. juli 2011

StineW

Frk Mig skriver:

uh det vil jeg da meget gerne

Så har jeg målt. Elastikken der kan indstilles sidder i rygstykket. Dette stykke er 50 cm og 65 hvis jeg strækker elestikken. Forstykket ( ved maven ) er ca 60 cm.

Dvs i alt er bukserne ca 110 cm ikke udstrakt og 125 cm udstrakt. De kan jo selfølgelig også gøres mindre.Jeg har målt dem øverst, dette stykke er så lidt mindre end det der sidder midt på den gravide mave, da de jo er designet til at nå op over vommen.

Mærket er Anita Design.

Du kan bare skrive en pb, hvis det har interesse. Jeg har forresten også nogle basic tshirts fra H&M Mama i str L. De har korte ærmer og er sådan normalt tætsiddende i snit. de kan udvide sig en del og er ret store og lange i snit.

Pris pr stk: 15 kr

Knus Stine

Anmeld

17. august 2011

minimig

Jeg arbejder selv i Zizzi og vi har virkelig mange gravide der køber tøj hos os. Vi har tøj i str. 42 - 56, så der kan du helt sikkert også finde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.