Ventetøj til en stor pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Frk Mig

Hej Piger ..

Er der nogle der kender en god hjemmeside med ventetøj til en stor pige ? Jeg er ved at nærme mig en str 46 ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Tona

Frk Mig skriver:

Hej Piger ..

Er der nogle der kender en god hjemmeside med ventetøj til en stor pige ? Jeg er ved at nærme mig en str 46 ..  

Næh det bøvlede jeg også en del med da jeg var gravid. Jeg endte med at købe det meste i Zizzi som har en del man kan bruge som ventetøj selv om det er alm. tøj bare i store str.

I øvrigt handlede jeg også noget på en webshop der hed noget i retning af "Notanshop.dk" eller sådan noget lignende. Der var tøj jeg kunne passe i mange str

Anmeld

28. juli 2011

Frk Mig

Amandas-mor skriver:

Næh det bøvlede jeg også en del med da jeg var gravid. Jeg endte med at købe det meste i Zizzi som har en del man kan bruge som ventetøj selv om det er alm. tøj bare i store str.

I øvrigt handlede jeg også noget på en webshop der hed noget i retning af "Notanshop.dk" eller sådan noget lignende. Der var tøj jeg kunne passe i mange str

Uhhh .. mange tak for det ..

Anmeld

28. juli 2011

norenberg

H&M forhandler ventetøj op til str 48 på deres hjemmeside og ellers har jeg set i str 46 i deres forretninger....

Anmeld

28. juli 2011

.....

norenberg skriver:

H&M forhandler ventetøj op til str 48 på deres hjemmeside og ellers har jeg set i str 46 i deres forretninger....

Skulle lige til at skrive det..

Anmeld

28. juli 2011

Fenja09

Har du prøvet at se på Ellos - jeg ved at de har tøj i den str, men om det også gælder ventetøj ved jeg ikke. Og ellers vil jeg da også foreslå H&M

Anmeld

29. juli 2011

Clisolka

Fenja09 skriver:

Har du prøvet at se på Ellos - jeg ved at de har tøj i den str, men om det også gælder ventetøj ved jeg ikke. Og ellers vil jeg da også foreslå H&M

Jo jo, det gæler også Ellos - jeg købte selv noget ventetøj der, og de har også i de store størrelser 

Anmeld

29. juli 2011

Fenja09

Babymor2010 skriver:

Jo jo, det gæler også Ellos - jeg købte selv noget ventetøj der, og de har også i de store størrelser 

Jamen så vil det da måske være et forsøg værd for TS

Anmeld

29. juli 2011

StineW

Frk Mig skriver:

Hej Piger ..

Jeg har et par mørkebrune fløjlsventebukser til salg nypris mener jeg var 599. Det er str L, men de er altså meget store. Jeg har vasket dem en gang og prøvet dem to gange, men jeg kunne ikke passe dem, selv ik da jeg var højgravid.

Der er sådan en elestikindstilling i livet, som der er i børnebukser.

Du kan købe dem for 50 kr + porto.

Jeg kan evt prøve at måle dem i omkredsen.

Knus Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.