har i prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.617 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

NJN

Ja, jeg skal have mens imorgen.. ( håber det ikke.) 

Men det stikker i mine bryster.. ( har hørt det skulle være et tegn på graviditet.) Men ikke nok med det, er det som om det vibrerer i mit underliv, sådan ned af mod skeden?? Det lyder vildt mærkeligt, men er der nogle andre der har prøvet det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Masig

Jeg får altid stikkende fornemmelse i mine bryster ved mens og ÆL....

Vibrationer i underlivet.... Narh...

Anmeld

28. juli 2011

Mauser.

Jeg syntes at man mave rumlede VILDT meget optil mens. som så ikke kom, jeg havde ikke smerter elller lign ved forventet mens, heller ikke sådan vibrationer som du beskriver det ? Men jeg håber at det er et godt tegn for dig 

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

NJN skriver:

Men det stikker i mine bryster.. ( har hørt det skulle være et tegn på graviditet.) Men ikke nok med det, er det som om det vibrerer i mit underliv, sådan ned af mod skeden?? Det lyder vildt mærkeligt, men er der nogle andre der har prøvet det?  

De der vibrationer. Dum har jeg også. Hvor jeg så tror det er min telefon på trods af jeg ikke har den på mig.
Hvis det giver mening??

Anmeld

28. juli 2011

babymus77

Frk-Lotusblomst skriver:

De der vibrationer. Dum har jeg også. Hvor jeg så tror det er min telefon på trods af jeg ikke har den på mig.
Hvis det giver mening??

Hmm ja!! Fik engang afvide det i maven ku være tarmene:-)) og jeg kender godt til det prikken- sammen trækninger i babserne!! Har haft murren og det samme i babserne siden ægløsning... Men stadig negativ mens test!!! Ska ha mens lørdag!! Håber du snart får to fine streger;-))

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Hmm ja!! Fik engang afvide det i maven ku være tarmene:-)) og jeg kender godt til det prikken- sammen trækninger i babserne!! Har haft murren og det samme i babserne siden ægløsning... Men stadig negativ mens test!!! Ska ha mens lørdag!! Håber du snart får to fine streger;-))

Hov den var vist til ts og ikke mig.
Det er dog nærmest i skambenet det vibrere. hahah.
Dog regner jeg ikke lige med graviditet endnu, det skulle først være om en 2 måneders tid.

Men jeg for at du får 2 fine streger inden længe.

Anmeld

28. juli 2011

babymus77

Frk-Lotusblomst skriver:

Hov den var vist til ts og ikke mig.
Det er dog nærmest i skambenet det vibrere. hahah.
Dog regner jeg ikke lige med graviditet endnu, det skulle først være om en 2 måneders tid.

Men jeg for at du får 2 fine streger inden længe.

Jeps lige præcis smiler, var vist lige lidt for hurtig på tasterne thi hi;-)))

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Jeps lige præcis smiler, var vist lige lidt for hurtig på tasterne thi hi;-)))

Anmeld

28. juli 2011

modesty

NJN skriver:

Jeg har haft begge de to "symptomer" og var ikke gravid. Da jeg rent faktisk var gravid, mærkede jeg intet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.