skal i bo i søvind astrid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2008

ka li ja

aj det går jeg næsten ikke ud fra når jeg ikke har hørt noget.. men hvordan gik hus kiggeriet. var det noget gammelt uoverskueligt lort!!?
knus fra hende der aldrig er her mere.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Astrid P

Hej smukke.
Huset er gammelt og trænger til en kærlig hånd, men det kan blive PISSE fedt! Så det er bestemt stadig noget vi overvejer, og vi skal se det igen lige efter nytår. Så der er faktisk overhængende fare for at vi to bliver næsten-naboer... WEEEEHEEE!!!!

Anmeld

28. december 2008

ka li ja

iiihhhh det kunne blive fedt!!!!!
ja jeg tænkte nok der skulle laves en masse på det. det har jo ståer til salg længe. men kunne i lokke dem ned i pris??
knus

Anmeld

28. december 2008

Lise

Må vi se huset?

Kh Lise - som godt kunne tænke sig at have Astrid og Kalaha som naboer

Anmeld

28. december 2008

Astrid P

Lise: http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=0610563&forretningsnr=250102

Vi er slet ikke så langt endnu at vi er begyndt at forhandle pris. Men det blev sat til salg i første omgang for 1,9 mill. Så kom det til den nuværende mægler, som mente det kunne koste 1,5 og nu står det til 1,3! Så jeg tror ikke det kommer voldsomt meget længere ned, men der er nogle ting man vil kunne forhandle med.
Kælderen er fantastisk, der er 3 meter til loftet, og Anders vil kunne få det fedeste værksted dernede....
Huset er sundt, men ikke særligt godt vedligeholdt. Det betyder, at det der skal laves er mest kosmetiske ting - afhøvling af gulve, malerarbejde og udvendig facadepudsning. Men så kan det som sagt også blive et pissefedt hus!

Anmeld

28. december 2008

Lene76

okay man får meget for pengene dernede.... men det trænger lidt til en kærlig hånd.

fed have med massere af plads for smilla og flere at hygge sig i.....

glæder mig til at høre hva i beslutter jer for.

hehe så blir der skime fest i søvind hvis i 2 dejlig Kvinder blir naboer.... hehe

Anmeld

28. december 2008

ka li ja

åhh hvor blir det spændende.....!!!!
jeg syntes godt nok også det er billigt. vores hus er kun 1.1 værd. men det er også kun 112m2...
men jeg har også tit overvejet om vi skulle købe det, fordi det er så stort ;o)
JEG GLÆDER MIG VIRKELIG TIL AT HØRER MERE

og lise pigen, jeg ville til hver en lejl ha dig som nabo!!!

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Hvor spændende!!
Det kan da blive rigtig fedt, men det kan de fleste huse heldigvis Glæder mig til at høre hva det bliver til når I har kigget efter nytår!

Anmeld

28. december 2008

Lise

SHIT, hvor er det stort - og BILLIGT!!! Og vel skal der laves noget, men det fede ved at købe noget gammelt, er at man kan lave det lige som man gerne vil have det... til forskel fra at købe et hus hvor man betaler for et næsten nyt badeværelse og/eller køkken som måske slet ikke er ens egen stil..

Og så Kalaha oveni købet

Meget spændende!

Anmeld

28. december 2008

Helle30

Kalaha ligger sgida til grund for mindst den 1/2 mill. i værdi. Det kaldes herlighedsværdi.
Bortset fra det synes jeg, huset er helt perfekt - og dejligt stort.
Selv sætter jeg stor pris på vores 350 m2, for jeg kan altid finde et hjørne at sparke i, uden nogen kan høre det.....
Så længe det er til at flytte ind i, så kan man jo gå og lave ting i stand løbende. Vi er stadig i gang, og det bliver sgi ikke sjovt den dag, vi ikke længere har et projekt at gå i gang med.
Jeg ønsker jer det bedste hus - i Søvind eller hvor I ender med at slå jer ned.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.