Den ondeste hovedpine gravid 12 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Worldwide

Tror ikke du skal være bekymret. Jeg døjede med voldsom migræne i næsten hele jin graviditet. Lægen mente ikke der var noget alvorligt i det, og gik derfor til kiropraktore. Det hjalp en smule, men fik nogen gange rigtig slemme angreb af migræne og kunne intet andet end at ligge stille. Det kom og gik, nogen dage havde jeg det super godt, andre dage var det slemt. Led ikke af andet end det under graviditeten, udover bækkenblcøsning. Der kan have været en sammwnhæng i det, men de finder jeg nu nik aldrig ud af.  håber for dig det går over igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mussen2

Lise skriver:

Det er helt normalt med hovedpine på det tidspunkt i graviditeten. Jeg led selv meget af det i ugevis under min første graviditet.

Smut en tur til lægen og få taget en blodprøve, så de kan se om du mangler jern. Jeg selv gik jævnligt til tjek hos lægen, da jeg manglede jern BIGtime, så jeg begyndte tidligt at tage tabletter. Så blev jeg efterfølgende testet om de havde virket, og det tog tre forskellige slags piller, før der var nogen der virkede på mig..

Jeg er blevet testet i forbindelse med 1 læge tjek for en lille måned siden hvor jeg fik besked om at jeg ikke skulle tage jern. Kan det komme så hurtig? Altså jernmangel

Anmeld

28. juli 2011

Mussen2

Mileva skriver:

Tror ikke du skal være bekymret. Jeg døjede med voldsom migræne i næsten hele jin graviditet. Lægen mente ikke der var noget alvorligt i det, og gik derfor til kiropraktore. Det hjalp en smule, men fik nogen gange rigtig slemme angreb af migræne og kunne intet andet end at ligge stille. Det kom og gik, nogen dage havde jeg det super godt, andre dage var det slemt. Led ikke af andet end det under graviditeten, udover bækkenblcøsning. Der kan have været en sammwnhæng i det, men de finder jeg nu nik aldrig ud af.  håber for dig det går over igen

Jeg har tidligere døjet rigtig meget med migræne. Dy føj. Som Jeg heldigvis er vokser fra. Faktisk mindes jeg ikke at have hovedpine under min sidste graviditet, men jeg ved godt derEr ikke to graviditeter der er ens men kan da slet ikke overskue hval det skal fortsætte hele graviditeten. Hovedpine er simpelthen noget af det værste jeg ved

Anmeld

28. juli 2011

Lise

Mussen2 skriver:

Jeg er blevet testet i forbindelse med 1 læge tjek for en lille måned siden hvor jeg fik besked om at jeg ikke skulle tage jern. Kan det komme så hurtig? Altså jernmangel

Jeg ved det faktisk ikke...

Jeg ville nu alligevel lige tage til lægen og blive tjekket, hvis jeg var dig

Anmeld

28. juli 2011

MajseMaja

Hvor lang tid har hovedpinen stået på? Jeg havde selv rigtig meget hovedpine en hel uge næsten konstant, og det hjalp virkelig at få noget massage. Det løsnede op og fjernede alle´spændinger. Den dag jeg havde fået det tog jeg direkte hjem og sov resten af dagen, jeg havde det så dårligt óg det var ikke en gang rart at lægge ned, men dagen efter var det væk.

Så mit råd er; Find en god massør, drik masser af vand og husk jern

God bedring.

Ps. Det med trætheden er heeeelt normalt under graviditeten, det bliver bedre. For mig svinger det dog stadigvæk lidt.

Anmeld

28. juli 2011

Mussen2

Lise skriver:

Jeg ved det faktisk ikke...

Jeg ville nu alligevel lige tage til lægen og blive tjekket, hvis jeg var dig

Tror da lige jeg ringer til lægen i morgen. Tak for svar. Jeg er forresten drøn stresser pt. Det kan jo ogaå bidrage til ond hovedpine. Men det vil da være langt nemmere hvis det er jernmangel, det kan jeg jo tage en pille for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.