Den ondeste hovedpine gravid 12 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.189 visninger
15 svar
1 synes godt om
28. juli 2011

Mussen2

Vil lige hører jer kloge hoveder om svangerskabsforgiftning ikke kun anses som en risiko i slutningen af graviditeten. Sagen er den at jeg virkelig døjer med hovedpine og vil bare gerne beroliges lidt. Jeg er gravid i 12 uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

malenecl

Mussen2 skriver:

Vil lige hører jer kloge hoveder om svangerskabsforgiftning ikke kun anses som en risiko i slutningen af graviditeten. Sagen er den at jeg virkelig døjer med hovedpine og vil bare gerne beroliges lidt. Jeg er gravid i 12 uge.

Tager du JERN-piller? Døjede også meget med hovedpine også begyndte jeg på JERN, også forsvandt det igen

Anmeld

28. juli 2011

Mussen2

malenecl skriver:

Tager du JERN-piller? Døjede også meget med hovedpine også begyndte jeg på JERN, også forsvandt det igen

Nej, jeg tager ikke jern. sa lægen sagde der var unødvendigt efter at have målt mine depoter, kan det være jern mangel?

Anmeld

28. juli 2011

AndreasMor84

Svangerskabsforgiftning hører som regel til i de sidste måneder af graviditeten.. Jeg fik selv migræneanfald i starten af graviditeten selvom det er flere ÅR siden jeg sidst havde haft det..

Anmeld

28. juli 2011

malenecl

Mussen2 skriver:

Nej, jeg tager ikke jern. sa lægen sagde der var unødvendigt efter at have målt mine depoter, kan det være jern mangel?

det ville være mit bedste gæt :-)

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

sikkert almindelig graviditetsbetinget hovedpine, det får rigtigt mange mellem uge 10-20, men det forsvinder igen:-)

For en del forsvinder det inden uge 18, men er det jernet den er gal med går der noget tid inden edet virker, for mig virkede det selv om mine depoter burde være fyldt:-)

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

Mussen2 skriver:

jeg har udvilket det der minder om migræne pga manglende jern....

man må gerne tage panodil, det står der også på pillerne og siger vagtlægerne også... jeg har det dog sådan at jeg undgår det hvis jeg kan.. men da jeg kørte på 4 døgnsmigræne tog jeg to og har haft det fantastisk siden...

Jeg tager jern nu det går betydeligt fremad 

Anmeld

28. juli 2011

Mussen2

Det har slet ikke slået mig at det kunne være det!! Men faktisk er jeg så vanvittig træt særlig særlig i dag at jeg er fuldstændig slatten og på randen af sammenbrud. Tror sgu jeg forsøger om jern kan hjælpe. Jeg har været nød til at tage hovedpine piller da hoved pinen erSå slem at jeg får helt kvalme

Anmeld

28. juli 2011

Mussen2

Hovedpinen er helt slem mår jeg er fysisk aktiv eller blot bevæger mig fem for at slappe af.

Anmeld

28. juli 2011

Lise

Det er helt normalt med hovedpine på det tidspunkt i graviditeten. Jeg led selv meget af det i ugevis under min første graviditet.

Smut en tur til lægen og få taget en blodprøve, så de kan se om du mangler jern. Jeg selv gik jævnligt til tjek hos lægen, da jeg manglede jern BIGtime, så jeg begyndte tidligt at tage tabletter. Så blev jeg efterfølgende testet om de havde virket, og det tog tre forskellige slags piller, før der var nogen der virkede på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.