Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi har omkring 400+ chaussesten til salg.Nogle som er interesseret i dem?De er klar til afhentning.1000 kr. for dem alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det skulle jeg da lige have vist
Kruse90 skriver: Ja vi har omkring 400+ chaussesten til salg.Nogle som er interesseret i dem?De er klar til afhentning.1000 kr. for dem alle
hvor mange kvm tror du ca det er?
kommer jo lige an på hvor de skal afhentes
jeg ved ikke hvor mange der går til en m2?Nogle der ved det? hehe.De kan afhentes i Hem ved Mariager
SpunkenJo skriver: Prøv på Christiania.....Måske de kan bruge det til kasteskyts mod polisen!!Arj gas!! Men ku ik la vær, og så blev den da lige oppet endnu en gang
Prøv på Christiania.....Måske de kan bruge det til kasteskyts mod polisen!!Arj gas!! Men ku ik la vær, og så blev den da lige oppet endnu en gang
Haha, det er vist nærmere Nørrebro. Var ved at dø af grin da jeg på et tidspunkt - da ungdomshuset skulle ryddes - kom forbi Dr. Louises bro i nærheden, og der stod STOOORE sække fyldt med brosten pga. renovering... Æhhh.... ik så smart haha.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Haha, det er vist nærmere Nørrebro. Var ved at dø af grin da jeg på et tidspunkt - da ungdomshuset skulle ryddes - kom forbi Dr. Louises bro i nærheden, og der stod STOOORE sække fyldt med brosten pga. renovering... Æhhh.... ik så smart haha.
SpunkenJo skriver: Det' sjovt som der ofte er "renovering" i nærheden når der er gang i gaden Men helt sikkert! Både Nørrebronx og Staden er helt sikkert glade for et gost tilbud på nogle solide chausses sten
Det' sjovt som der ofte er "renovering" i nærheden når der er gang i gaden Men helt sikkert! Både Nørrebronx og Staden er helt sikkert glade for et gost tilbud på nogle solide chausses sten
Hahah ja!!
Jeg ønsker lige at i skriver privat i stedet for i min salgs annonceTænker hele tiden når den viser der er en besked, yes nogle interesseretSå vil i ikke lade være med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128