Halli hallo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. december 2008

Tikki

..bare et lille grynt fra mig med et forsinket god jul.....og også lige godt nytår til alle, nu jeg er ved det.

Jeg er lidt bagud med læsning af indlæg, så er der nogle vilde nyheder, så opdatér mig lige

Her går det bare godt - har......indtil videre!.....fået en vildt nem dreng, der ikke giver meget lyd fra sig - han er simpelthen bare så nem. Iza skreg jo som en gal fra dag 1, så dette her er helt underligt - bliver helt nervøs for at der er noget galt med ham Men alt kan ske endnu - han er jo bare 14 dage....

Iza er helt vild med ham - kysser og aeer ham og vil sidde med ham hele tiden. Hun er dog ved at finde ud af, at han skal være her permanent, så hendes tålmodighed er ikke helt så god mere - hun vil gerne op lige, når Malthe skal have mad og hendes humør er noget mere svingende.....men det må også være underligt nu at skulle dele mor, når man så længe har haft ubegrænset adgang.

Håber alle har haft en dejlig jul - jeg skal ikke klage- har hygget mig hos svigermekanikken

Nytårshilsner fra Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Lise

Halli halli hallo - vi vinder i Mexico...

Godt at høre at Malthe er en dejlig dreng - det manglede da også bare Håber han bliver ved at være det!

Her er der vist ikke sket det vilde, og hvis der er, så er det gået hen over mit hoved..

Vi har haft en fin jul - var hos mine forældre i Aalborg fra d. 20. til d. 25. Simon har været en umulius om natten, men igår blødte han så pludselig ud af øret sandsynligvis pga. sprængt trommehinde, så det er nu ikke helt uforståeligt.. hvis vi ser bort fra øreproblemer har vi bare hygget med jul, julefrokost i svigerfamilien, babykomsammen hos Marie, julebrunch hos venner - og nu er det hele overstået og jeg sidder mutters alene på min arbejdsplads og prøver at læse til eksamen. Det går ikke så godt.

Godt nytår til jer - og alle andre!

Lise - heltogaldelesikkeeksamensklar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.