sex efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg ved godt at det ikke er trådens emne overhovedet, men ville bare lige fortælle dig, hvis du ikke ved det, at en ny stor undersøgelse har vist at der ikke er større risiko for at det ender i kejsersnit hvis man bliver sat i gang end ellers. Bare hvis du var nervøs for det

Har lige været til samtale omkring det, og jo hvis man bliver sat i gang INDEN termin så er der stadig risiko for det.... Og jeg bliver sat i gang 38+0....

Jeg havde nemlig også godt hørt det du der fortæller, men det er ikke helt sådan det er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Christina.78

Anonym skriver:

Har lige været til samtale omkring det, og jo hvis man bliver sat i gang INDEN termin så er der stadig risiko for det.... Og jeg bliver sat i gang 38+0....

Jeg havde nemlig også godt hørt det du der fortæller, men det er ikke helt sådan det er....

En grund til du sættes igang 38 + o????

Blev jeg også sidst..

Anmeld

28. juli 2011

M&M's Mor

Anonym skriver:

Hej damer

Hvis nu det værst tænkelige skulle ske og jeg ender i et kejsersnit, så kom manden og jeg lige til at sidde og snakke om hvordan det er med sex efter et kejsersnit?

Er det som ved en am fødsel?

Mvh Ano

Hej...

Er selv endt i AKS 2 gange og vi fik den besked at vi gerne måtte have sex når JEG følte mig klar og hvis jeg synes det gjorde det mindste ondt eller ubehag skulle vi stoppe og så skulle vi selvfølgelig huske kondomet...mht det med hvad man ellers må fik jeg også den besked at når min krop selv sagde stop skulle jeg lytte til den...var normalt gående 6 timer efter begge gange og folk kiggede når jeg fortalte jeg lige havde fået KS...kunne alt selv mht til rengøring osv efter 10-11 dage...lægerne har sagt at det ikke er normalt at kroppen er så hurtig klar som min var men tag en snak med jeres fødsellæge omkring det...der er jo ingen ens svar på det område... Blev forøvrigt syet inde fra begge gange så ingen hæfteklamper der skulle fjernes her...

held og lykke med det hele...

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Blev jeg også sidst..

Vil jeg helst ikke lige ud med her, for ved ikke hvem der kigger med og da det er hemmeligt for failie og venner er jeg ano.....

Anmeld

28. juli 2011

Christina.78

Vil jeg helst ikke lige ud med her, for ved ikke hvem der kigger med og da det er hemmeligt for failie og venner er jeg ano.....

fair nok..jeg blev grundet SSF så "lovlig" grund før termin..

har to akutte kejsersnit bag mig og som en anden skogså skriver ret hurtig på benene igen..kroppen siger selv fra hvis noget bliver for tungt eller svært men selvfølgelig skal man ikke overbelaste lige med det samme

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Blev jeg også sidst..

Hvorfor blev du, og hvordan gik det?

Jeg blev sat i gang 2 dage over termin sidst. Fik stikpille kl 15.00 mandag eftermiddag og jeg føder 06.13 tirsdag morgen, så håber det går mindst lige så hurtig denne gang.....

Anmeld

28. juli 2011

Christina.78

Hvorfor blev du, og hvordan gik det?

Jeg blev sat i gang 2 dage over termin sidst. Fik stikpille kl 15.00 mandag eftermiddag og jeg føder 06.13 tirsdag morgen, så håber det går mindst lige så hurtig denne gang.....

har haft svær ssf i første graviditet - fødte uge 28 (nov 07) mister efter 25 dage

bliver hurtig gravid igen sommeren 08

får SSf i mildere grad, så de vil sætte mig igang i uge 38 hvis intet forandres.

bliver sat igang med stikpille 38+0 (d 12 marts 09)..hvilket bliver katastrofalt..min livmoder brister, hjertelyd dykker, vi mister blod osv..Cecilie fødes livløs, bliver genoplivet og lagt i hypotermibehandling (køleterapi) for at mindske evt hjerneskader grundet iltmangel..

arret fra 1 kejsersnit ikke helet nok

Hun er idag 2 år og 4 mdr og bærer ikke præg af den svære start..håber heller ikke det kommer..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

har haft svær ssf i første graviditet - fødte uge 28 (nov 07) mister efter 25 dage

bliver hurtig gravid igen sommeren 08

får SSf i mildere grad, så de vil sætte mig igang i uge 38 hvis intet forandres.

bliver sat igang med stikpille 38+0 (d 12 marts 09)..hvilket bliver katastrofalt..min livmoder brister, hjertelyd dykker, vi mister blod osv..Cecilie fødes livløs, bliver genoplivet og lagt i hypotermibehandling (køleterapi) for at mindske evt hjerneskader grundet iltmangel..

arret fra 1 kejsersnit ikke helet nok

Hun er idag 2 år og 4 mdr og bærer ikke præg af den svære start..håber heller ikke det kommer..

Argh det havde jeg så alligevel ikke lige behov for at læse.... Men spurgte jo selv!

Godt at høre det gik godt for din lille datter, trods den svære start......

Anmeld

28. juli 2011

Isabella_mor

Jonatansmor skriver:

Heldige dig, måtte du så også vaske gulv?

Jeg sneg mig til det, en enkelt gang, kunne bare ikke holde ud ikke at lige fixe lidt hjem

Alle læger og sygeplejerske så ud som om jeg var vanvittig da jeg spurgte ind til hvor meget jeg måtte, absolut ingenting - 3 mdr.

jwg havde besvær med at løfte ting, og jeg havde besvær med at holde hus.. men ellers var der ikke noget. og det var slet ikke så lang tid. max 2 mdr havde jeg det svært... 

efter 8 uger begyndte jeg at gå til træning stille og roligt....  og nu har jeg riemlig stærke mavemuskler igen så det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.