Uge 11+5 (og 4+5), mine første billeder herinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Dansker I Holland

LilleMie skriver:

Jep det er vores første, så det er bare super spædende og nyt det hele! Og tak for komplimentet før, det varmer!

Kan se på dit profilbillede, at du har været det hele igennem før. Hvor gammel er hun nu og er hun den første?

Jamen jeg har skam 3 smukke og dejlige piger. Og den yngste som du kan se på billedet er blevet 8 mdr for ikke så længe siden hehe.. Og selv tak da smiler... Komplimenter er ALTID gode Synes osse godt selvom komplimenter hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

LilleMie

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jamen jeg har skam 3 smukke og dejlige piger. Og den yngste som du kan se på billedet er blevet 8 mdr for ikke så længe siden hehe.. Og selv tak da smiler... Komplimenter er ALTID gode Synes osse godt selvom komplimenter hehe...

Jamen så kender du jo alt til, hvad jeg går igennem nu  Jeg håber også på, at vi får 3 børn en dag, men nu starter vi lige med nr. 1. Glæder mig bare til om 12 dage, hvor vi skal se den lille for første gang!

Hav en dejlig dag og nyd dine dejlige unger!

Anmeld

29. juli 2011

Jemion

Rigtig fin begyndende baby hule

Anmeld

29. juli 2011

LilleMie

Jemion skriver:

Rigtig fin begyndende baby hule

Mange tak skal du have 

Anmeld

29. juli 2011

Dansker I Holland

LilleMie skriver:

Jamen så kender du jo alt til, hvad jeg går igennem nu  Jeg håber også på, at vi får 3 børn en dag, men nu starter vi lige med nr. 1. Glæder mig bare til om 12 dage, hvor vi skal se den lille for første gang!

Hav en dejlig dag og nyd dine dejlige unger!

Hehe jamen det kan jeg så sandelig godt forstå Et barn er osse meget arbejde hehe.. Men mest nydelse hvis du spørger mig OG du er ALTID velkommen til at skrive til mig hvis du gerne vil snakke eller vide lidt mere Smiler...

Og tak jeg havde en super dag med mine unger smiler...

Anmeld

29. juli 2011

LilleMie

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe jamen det kan jeg så sandelig godt forstå Et barn er osse meget arbejde hehe.. Men mest nydelse hvis du spørger mig OG du er ALTID velkommen til at skrive til mig hvis du gerne vil snakke eller vide lidt mere Smiler...

Og tak jeg havde en super dag med mine unger smiler...

Mange tak, det skal jeg huske

Anmeld

29. juli 2011

Maalene

LilleMie skriver:

Mange tak, hvor er du sød, det håber jeg også den gør. Min mor tog kun på på maven ved begge hendes graviditeter og så rigtig godt ud (på trods af 80'er briller og kikset tøj ) Så jeg håber på de samme gener og på at få en rigtig fin bule inden længe

Haha - ikke dårligt hvis de gener løber i familien - glæder mig til at følge dig, babyen og babyhulen

Anmeld

30. juli 2011

LilleMie

Maalene skriver:

Haha - ikke dårligt hvis de gener løber i familien - glæder mig til at følge dig, babyen og babyhulen

Mange tak, hvor er du sød og i lige måde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.