Uge 11+5 (og 4+5), mine første billeder herinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

LilleMie

Hej

Jeg synes det er så hyggeligt at se andres maver og kunne sammenligne lidt, så jeg synes også selv, jeg vil bidrage.

Jeg tager billeder 3-4 gange hver uge på samme tid om morgen inden morgenmad samme sted. Jeg vil nemlig få min bror til at lave billederne til en lille film efter jeg har født, så det ligner jeg bliver tyk på ca. 30 sekunder!

Men her kommer de, første er 4+5 som sammenligningsbillede og næste er fra i morges 11+5. Jeg synes, man begynder at kunne se lidt  Godt jeg har mange løse bluser til at bruge på arbejdet, indtil de får det at vide om et par uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

LilleMie

Hov der jeg var lige for hurtig, jeg er jo kun 10+5 i dag (flot)  

Men jeg er nu stadig glad for maven, hihi 

Anmeld

28. juli 2011

Dansker I Holland

LilleMie skriver:

Hej

Jeg synes det er så hyggeligt at se andres maver og kunne sammenligne lidt, så jeg synes også selv, jeg vil bidrage.

Jeg tager billeder 3-4 gange hver uge på samme tid om morgen inden morgenmad samme sted. Jeg vil nemlig få min bror til at lave billederne til en lille film efter jeg har født, så det ligner jeg bliver tyk på ca. 30 sekunder!

Men her kommer de, første er 4+5 som sammenligningsbillede og næste er fra i morges 11+5. Jeg synes, man begynder at kunne se lidt  Godt jeg har mange løse bluser til at bruge på arbejdet, indtil de får det at vide om et par uger 

Fin mave smiler.. hvornår er du sat til?

Anmeld

28. juli 2011

LilleMie

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Fin mave smiler.. hvornår er du sat til?

Jeg er sat til 18. februar 2012, så der er lang vej endnu. Men hvor jeg dog glæder mig til maven bliver lidt større og ikke bare ligner en delle

Anmeld

28. juli 2011

Dansker I Holland

LilleMie skriver:

Jeg er sat til 18. februar 2012, så der er lang vej endnu. Men hvor jeg dog glæder mig til maven bliver lidt større og ikke bare ligner en delle

Hehe kan jeg godt forstå du glæder dig til Er det dit første barn så? Knuz..

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Sikke en fin begyndende babyhule - er sikker på den vokser sig stor og flot i løbet af de næste måneder

Anmeld

28. juli 2011

LilleMie

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe kan jeg godt forstå du glæder dig til Er det dit første barn så? Knuz..

Jep det er vores første, så det er bare super spædende og nyt det hele! Og tak for komplimentet før, det varmer!

Kan se på dit profilbillede, at du har været det hele igennem før. Hvor gammel er hun nu og er hun den første?

Anmeld

28. juli 2011

LilleMie

Maalene skriver:

Sikke en fin begyndende babyhule - er sikker på den vokser sig stor og flot i løbet af de næste måneder

Mange tak, hvor er du sød, det håber jeg også den gør. Min mor tog kun på på maven ved begge hendes graviditeter og så rigtig godt ud (på trods af 80'er briller og kikset tøj ) Så jeg håber på de samme gener og på at få en rigtig fin bule inden længe

Anmeld

28. juli 2011

Filippa & Liva

Fin begyndende lille baby bule, den skal nok vokse sig stor og dejlig rund ... Og stort tillykke med graviditeten !

Anmeld

28. juli 2011

LilleMie

BigBabyWish skriver:

Fin begyndende lille baby bule, den skal nok vokse sig stor og dejlig rund ... Og stort tillykke med graviditeten !

Mange tak, vi er også lykkelige. Og det er dejligt der så småt er noget at se, det bliver lidt mere virkeligt!

Og sikke fin mave du har på dit profilbillede, glæder mig til min bliver lige så stor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.