At teste tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Nogen som har prøvet det hvor man kunne se man var gravid? Og hvor tidligt testede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

nusenjo88

Ooork ja. det har jeg prøvet et hav af gange.. Har teste op til 5 dage før forventet mens og har prøvet en gang at teste positiv 4 dage før forventet mens.. Så prøv bare

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

med min datter testede jeg 3+3, dvs 4 dage før tid...det var ret tidligt synes jeg:-)

Anmeld

28. juli 2011

JuelZ

Jae jeg har testet 8 dage før tid

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Det kan lade sig gøre. Har testet her i eftermiddag 4 dage før men meget negativ. Kan jeg stadig være gravid eller ikke? Ønsker inderligt en baby

Anmeld

28. juli 2011

Muffinmus

det kommer an på mange tign jo, om du bruger en test der måler på 20, 25 eller 50, om du lige har tisset først, eller det er natteurin, om du harve ægløsning sent eller tidligt i din cyklus og flere andre ting. Så du kan stdig være gravid, men bare vent til testdag så er du mere sikker på resultatet.

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det kan lade sig gøre. Har testet her i eftermiddag 4 dage før men meget negativ. Kan jeg stadig være gravid eller ikke? Ønsker inderligt en baby

En del kan først teste dagen mens skulle komme enda nogle dage efter... Så prøv igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.