så er der sgu julesang! endelig fik jeg oploaded videoen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Loggidut

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Helle30

Harhhharhh Jeps, det virker. Sikke et organ hun har. - Ikke noget at sige til, du har svært ved at holde koncentrationen om sangen Slogs Det er klasse, at I har fået det på video.

- Helle

Anmeld

27. december 2008

BellaT

Åh nej nej nej, hvor er hun søøøøøød! Det er helt vildt. Sidder stadig og fniser... Utroligt at I alle kunne gå så roligt rundt, undtagen lige én..... He He. Jeg ville knække sammen af grin og stolthed. Ha Ha Ha. Tak for kigget.

Anmeld

27. december 2008

Helle30

Nå, jeg ville lige se den igen, og nu kan jeg kun høre lyden. Der står: Video not found.

Anmeld

27. december 2008

Loggidut

det vilde er så...at det blev ved og ved og ved...det her er altså kun et lille bitte uddrag...godt hun overdøver os andre...for synge kan vi bare ikke...lol

Anmeld

28. december 2008

birgittemarie

Nårh, hvor er hun überdejlig, den lille Tiffelif
Jahrmen, hvor gik man dog næsten i stykker af kærlighed med de små basser truntende rundt om træet helt selv...
Skønt billede af gaveudpakning også på din profil og sikke dog et smukt , lyst krøllehår, hun har fået

Glædelig forsinket jul fra mig

Anmeld

28. december 2008

bette

hahaha loggi.. kæft hun er da bare herlig..super fedt hun nåede op på benene og kom med rundt.. hihi.. og sikke da et sang tallent hun har... hihi

Anmeld

28. december 2008

Plysbjørnen

ih altså hun er bare så kær som hun render rundt der og skråler med... Super herlig datter du har der, men der er nu også forståeligt med den mor hun har...

Anmeld

28. december 2008

Astrid P

Æv, Loggi... Jeg kan altså ikke komme ind og se det!

Anmeld

28. december 2008

Astrid P

HA! Så prøvede jeg igen, og nu lykkedes det... Hvor er det en fed video!

Hun bliver da en rigtigt lille sangstjerne hende Tif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.