Hjælp til pletter fra mos søges!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

CA

Mettemus skriver:

Hvor rent bliver det næste tøj der skal vaskes så? Vores stofbleer er nemlig ved at have en meget mystisk grågrøn farve, så jeg havde overvejet at farve dem, men var ikke sikker på at jeg turde når vi nu har fælles vask i hele opgangen. Det er jo ikke sikkert at alle er lige vilde med blå

Aner det ikke. Der kommer ikke noget på kluden når jeg tørrer den af bagefter, men kører for en sikkerhedsskyld lige en sort vask bagefter. Har aldrig haft uheld - og har farvet MEGET gennem tiderne. Boede på et tidspunkt med fælles vaskemaskine og der måtte vi ikke farve. Jeg gjorde det dog en enkelt gang i nattens mulm og mørke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Aner det ikke. Der kommer ikke noget på kluden når jeg tørrer den af bagefter, men kører for en sikkerhedsskyld lige en sort vask bagefter. Har aldrig haft uheld - og har farvet MEGET gennem tiderne. Boede på et tidspunkt med fælles vaskemaskine og der måtte vi ikke farve. Jeg gjorde det dog en enkelt gang i nattens mulm og mørke

Jeg kommer i tanke om, at min lillebror lige er flyttet i lejligheden med egen vaskemaskine. Jeg tror, det kommer til at gå ud over dem Er det lige meget hvor mange grader der vaskes ved?

Anmeld

28. juli 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg kommer i tanke om, at min lillebror lige er flyttet i lejligheden med egen vaskemaskine. Jeg tror, det kommer til at gå ud over dem Er det lige meget hvor mange grader der vaskes ved?

Får du mon kage der??!

Anmeld

28. juli 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Får du mon kage der??!

Rimelig sikkert kun hvis jeg selv tager det med

Anmeld

28. juli 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Rimelig sikkert kun hvis jeg selv tager det med

Anmeld

28. juli 2011

CA

Mettemus skriver:

Jeg er ret sikker på, at det skal være ved 60grader...

Smart med en bror der sikkert heller ikke opdager, hvis han får misfarvet tøj bagefter

Anmeld

4. august 2011

DK

Pletter fra frugtmos kan komme væk med glycerin. Det kommer man på den tørre plet og så skal det trække i 10 timer og kan så vaskes af.  Der skal vist citronsyre på friske våde frugtpletter, men det har jeg aldrig prøvet.

Jeg har noget der hedder "spot off" hjemme. Det er et pletfjerningsmiddel jeg har købt gennem brudebutikken og det er MEGA MONSTER dyrt, men det virker bare!! Hver gang.  Men jeg ved ikke om det er et produkt man kan købe i almindelig handel. Det er et dansk firma der laver det.  Uhh jeg har fjernet grøn tus fra et beige stof lampeskærm, indtørret chokolade fra den lyse sofa, rødvin fra skjorter, de der "svedkanter" på mandeskjorte-flipper, græs af bukserne osv osv osv 

Anmeld

4. august 2011

DK

DK skriver:

Pletter fra frugtmos kan komme væk med glycerin. Det kommer man på den tørre plet og så skal det trække i 10 timer og kan så vaskes af.  Der skal vist citronsyre på friske våde frugtpletter, men det har jeg aldrig prøvet.

Jeg har noget der hedder "spot off" hjemme. Det er et pletfjerningsmiddel jeg har købt gennem brudebutikken og det er MEGA MONSTER dyrt, men det virker bare!! Hver gang.  Men jeg ved ikke om det er et produkt man kan købe i almindelig handel. Det er et dansk firma der laver det.  Uhh jeg har fjernet grøn tus fra et beige stof lampeskærm, indtørret chokolade fra den lyse sofa, rødvin fra skjorter, de der "svedkanter" på mandeskjorte-flipper, græs af bukserne osv osv osv 

Jo man kan købe det på nettet, spotoff.dk

Det er mega dyrt, men smart! Det skal ikke vaskes af bagefter og det efterlader ikke render eller skjolder eller noget. Men det er dyrt at købe i de små flasker som man kan købe på deres hjemmeside eller i butikkerne. Tilgengæld så funger det bare såå... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.