Hvornår teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Da jeg ventede den yngste følte jeg mig ret gravid lige pludselig, men testen var gentagne gange negativ... Men så en morgen var den ludselig positiv, og jeg husker ikke hvor langt jeg var henne.

Nu sidder jeg igen med samme følelse, og jeg har netop taget en test for en time siden, men den er negativ.

Hvor lang tid er det nu der ca. går før man kan teste positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Da jeg ventede den yngste følte jeg mig ret gravid lige pludselig, men testen var gentagne gange negativ... Men så en morgen var den ludselig positiv, og jeg husker ikke hvor langt jeg var henne.

Nu sidder jeg igen med samme følelse, og jeg har netop taget en test for en time siden, men den er negativ.

som regel på dagen for foventet mens

Jeg testede negativ den 17. juni men positiv 19. juni (dato for forventet mens) - så det ka komme li pludseligt

Dog er det forskellige fra person til person hvor hurtigt HCG produceres 

Anmeld

28. juli 2011

baby012

uha, det er meget forskelligt fra person til person.  

jeg var 4+? da jeg testede meget svagt posetivt. men vent et par dage, og prøv så igen 

Anmeld

28. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Man kan tidligst teste på dagen for forventet mens.

Er den positiv før det, kan det være test der kan registrere en meget tidlig graviditet, men som der ikke har "sat sig" endnu.

Så det kan være "farligt" at teste tidligt, da man kan blive skuffet efter et par dage og man får sin mens.

*Camilla 31+1

Anmeld

28. juli 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Jeg var 5+2 og de to streger var næsten selvlysende men det er jo meget forskelligt.

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det er meget forskelligt hvornår man kan teste positiv... Jeg testede positivt 1 uge før mens her anden gang... 

Anmeld

28. juli 2011

babymus77

Ved begge mine de første var det ugen op til forventet mens...

Jeg skal have mens på lørdag og håber den IKKE kommer

Testede til morgen negativ...

For du snart får 2 fine streger

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Ved begge mine de første var det ugen op til forventet mens...

Jeg skal have mens på lørdag og håber den IKKE kommer

Testede til morgen negativ...

For du snart får 2 fine streger

Jeg skal også have mens imorgen - senest lørdag.... håber heller ikke den kommer her!!!  for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.