jer med børn, der blir passet ude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Nu har jeg jo ikke et udepasset barn, men kommer lige med nogle muligheder alligevel. Phillip har tit og ofte opført sig sådan der. Men kun i perioder af gangen.
Jeg tror det kan være en forsinket separationsfase der kommer nu. Den har han jo ikke rigtig været i endnu, har han?
Det kan også skyldes et tigerspring. Tjekker lige min "bibel" om lidt.
Det kan også være pga at der er sket så meget i den sidste tid. Hans nye rutine med dagpleje er stoppet for en tid og I har været på landet i nogle dage osv.
Jeg vil også sige at du bare skal give ham al den tryghed han har brug for lige nu. Men det gør du jo også. Det er hårdt så længe det står på, men det er kun en fase. Heldigvis.

Så nu har jeg tjekket. Der er lige præcis et tigerspring fra 51 uger gammel til 55 uger gammel... Sååååeee, nu er han ved at lære noget nyt. Spændende hvad han kan når han er kommet igennem tigerspringet.

nej ingen sep fase endnu........men håber det snart går over..for han har godt nok gået mig pænt meget på nerverne i dag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Kvindemin

eliasogmor skriver:

tror ikke det er det...for det er først nu hvor han er hjemme hele tiden, han reagere sådan..der var ingen problemer da han var i dp...men vi snakker om en dreng der i dag skreg og kastede sig bagover hver evig eneste gang jeg satte ham ned....så har hygget med ham hele dagen......

Vi er selv i denne periode. Og man har faktis lyst til at sætte barnet, og så bare græde selv. Har jeg ret?
Men det er bare så vigtigt ikke at give op, selvom det kan være svært.
Men tag ham til dig, og tag ham op.
Men men men, er det en lille bagatel som 'at han bliver sur over at han ikke må åbne en skuffe'. Så ville jeg lade ham/hende 'skabe' sig lidt, for man kan jo godt se når det er skab og gråd.
- heldigvis.

Tempremant tempremant, er nu en god ting

Anmeld

28. december 2008

...

Tror det er en periode som alle vores børn skal igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.