Se lige en fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Jolene

Hahaha

Så blev jeg da lidt klogere  Tak

Det skal du ikke være ked af. Hvis man ikke kender nogen, der har pøvet det, eller man ikke selv har været i situationen, så er det jo ikke lige det, man hører om. Derfor er vi også stødt på, nærmest at skulle forsvare vores beslutning om selv at føde. Alle, familie, venner og bekendte har næsten "rådet" mig til kejsersnit, fordi de ikke ved, at sådan kan man altså godt føde - og forsvarligt. Så må vi jo formidle infoen videre til dem, så de kan falde til ro. De vil jo bare en det bedste - men så tie stille, hvis I ikke ved, hvad I snakker om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

MosterA

Mi skriver:

Selvfølgelig tager du det lige så roligt som hende  Fødsler behøver slet ikke være så voldsomme som mange forestiller sig. Jeg har heller ikke hverken brølet, grædt, skreget eller bandet af manden  

Håber jeg kan gøre dig kunsten efter. Er bange for at jeg skræmmer min kæreste så meget at han flygter fra fødslen hvis jeg kommer til at skrige helt vildt. 

Anmeld

28. juli 2011

MosterA

Ox. skriver:

Aldrig sig aldrig, min fødsel tog 27 timer, jeg sagde heller ikke en lyd, var en hård men fantastisk fødsel!

Glæder mig meget til at finde ud af hvordan jeg håndtere fødslen  - håber jeg kan gøre dig lidt af kunsten efter!!! 

Anmeld

28. juli 2011

twinny

Så fandt du lige en fødsel alligevel...

Anmeld

28. juli 2011

Fru Nielsen

Baby-støv skriver:

Så fandt du lige en fødsel alligevel...

Jeps gjorde jeg, og jeg kan bare ikke få nok.... Syntes det er SÅ fantastisk at se!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.