Se lige en fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

baby012

awh . 23 uger endnu <3 

de der hormoner altså, sidder og tuder ..  der er INTET så smukt som en fødsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

kiwilouise

Jolene skriver:

Hende her er også bare sej!

http://www.youtube.com/watch?v=BRWYUAkaoZo&feature=player_embedded

grinte hun lige der? jeg håber min fødsel går ligesådan  

Anmeld

28. juli 2011

Miraa

wow det er jo vildunderligt... wow

Anmeld

28. juli 2011

Jolene

grinte hun lige der? jeg håber min fødsel går ligesådan  

Jeps! Ved dog ikke, hvad nr fødsel det er for hende, men det lader til at falde hende helt naturligt, og det nærmest er hendes erhverv hahaha.

Anmeld

28. juli 2011

Jolene

Håber min sædefødsel går lige så ukompliceret som hende hers

http://www.homebirth.net.au/2008/04/breech-birth.html

Anmeld

28. juli 2011

kiwilouise

Jolene skriver:

Jeps! Ved dog ikke, hvad nr fødsel det er for hende, men det lader til at falde hende helt naturligt, og det nærmest er hendes erhverv hahaha.

ja fuldtidsstilling... for har da aldrig set noget lignende

Anmeld

28. juli 2011

Steph_Laurits

Jolene skriver:

Håber min sædefødsel går lige så ukompliceret som hende hers

http://www.homebirth.net.au/2008/04/breech-birth.html

Sædefødsel, er det når man "hænger over noget" som hende i videoen og føder på den måde?

Anmeld

28. juli 2011

Ox.

MosterA skriver:

Jamen jeg er da helt sikker på at jeg da bare lige gør det på samme måde når jeg her om max 6-7 uger føder vores første barn              - NOT!!! 

Aldrig sig aldrig, min fødsel tog 27 timer, jeg sagde heller ikke en lyd, var en hård men fantastisk fødsel!

Anmeld

28. juli 2011

Jolene

StephanieJ skriver:

Sædefødsel, er det når man "hænger over noget" som hende i videoen og føder på den måde?

En fødsel kommer ikke til at hedde noget, udfra den stilling man føder i. Hold da op, der skulle være mange forskellige betegnelser så

En sæde- eller UK- (underkrop) fødsel er når fusserne eller numsen kommer først. 

I videoen var det fødderne, der kom først, da barnet har sat sig ned i bækkenet på den måde. Min bebs sidder med numsen ned i mit bækken og kan ikke komme op igen - lægerne have prøvet at vende ham. 

Anmeld

28. juli 2011

Steph_Laurits

Jolene skriver:

En fødsel kommer ikke til at hedde noget, udfra den stilling man føder i. Hold da op, der skulle være mange forskellige betegnelser så

En sæde- eller UK- (underkrop) fødsel er når fusserne eller numsen kommer først. 

I videoen var det fødderne, der kom først, da barnet har sat sig ned i bækkenet på den måde. Min bebs sidder med numsen ned i mit bækken og kan ikke komme op igen - lægerne have prøvet at vende ham. 

Hahaha

Så blev jeg da lidt klogere  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.