Ideer til steder man kan holde bryllup? Østjylland...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Hasselnødden

Mille83 skriver:

Hej tøser

Hjælp mig lige med gode forslag til bryllup 

Vi skal holde bryllup næste år engang og det skal være i Østjylland, enten med mulighed for overnatning eller et sted i nærheden der kan overnattes, da meget familie kommer langvejs fra. 

Kom med alle de ideer i har 

Her blev vi gift og havde navnefest samme dag :

https://www.baby.dk/debat/119116pi1/bryllup/billedstorm-fra-vores-bryllup-2--juni-2011.aspx

Her holdt et brudepar kun deres fest,

http://bryllupsklokker.wordpress.com/2010/10/12/horsn%C3%A6sbo

MEN.. du kan sagtens forvente ventetid på 1 1/2 år.. det fik vi.. meget populært sted, men har også alle faciliteter. Billigt, havudsigt, plads til 70 overnattende gæster plus telte og campingvogne - der ligger en smuk kirke lige i nærheden hvis det kun er til festen.. I kan også blive viet på stranden som os af borgmesteren eller et byrådsmedlem.

Måske det er noget.. Og tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Hvem?

- Amstrupgaard

- Tjele Gods

- Hvidsten kro

- Dalbyover Kro

Anmeld

28. juli 2011

Malene76

Mille83 skriver:

Hej tøser

Vi skal holde bryllup næste år engang og det skal være i Østjylland, enten med mulighed for overnatning eller et sted i nærheden der kan overnattes, da meget familie kommer langvejs fra. 

Hej...

Tillykke med det kommende bryllup, det er bare sådan en fantastisk dag.  Vi blev gift sidste sommer. Vi holdt festen på Knud Hule ved Ry mellem Silkeborg og Skanderborg. VI var nemlig afhængige af at folk kunne overnatte, da vores gæster kom fra alt mellem Thisted og København. Det røg der rigtig mange steder på. Knud Hule har en del overnatningsmuligheder og ligger super smukt lige overfor en sø, som vi i øvrigt badede i næste formiddag.  ALT klappede bare derude, maden var suveræn og vi havde den bedste dag man i sin vildeste fantasi kan forestille sig. Jeg ville intet ændre i bagspejlet. Håber I finder det sted der lige netop passer jer.

KH Malene

Anmeld

28. juli 2011

Jakob'sMor

Mille83 skriver:

Hej tøser

Det lyder måske ikke så smart, men jeg synes Horsens scandic hotel er vildt flot tillykke med det forstående bryllup

Anmeld

28. juli 2011

Mille83

Ihhh tak for alle forslagene  Dem vil jeg da kigge på...

Anmeld

28. juli 2011

Hasselnødden

Malene76 skriver:

Hej...

Tillykke med det kommende bryllup, det er bare sådan en fantastisk dag.  Vi blev gift sidste sommer. Vi holdt festen på Knud Hule ved Ry mellem Silkeborg og Skanderborg. VI var nemlig afhængige af at folk kunne overnatte, da vores gæster kom fra alt mellem Thisted og København. Det røg der rigtig mange steder på. Knud Hule har en del overnatningsmuligheder og ligger super smukt lige overfor en sø, som vi i øvrigt badede i næste formiddag.  ALT klappede bare derude, maden var suveræn og vi havde den bedste dag man i sin vildeste fantasi kan forestille sig. Jeg ville intet ændre i bagspejlet. Håber I finder det sted der lige netop passer jer.

KH Malene

Årh!  Jeg elsker bare når min barndomshjemegn bliver nævnt.. der er SÅ dejligt ved Knud Hule. Hold op, mange minder bundet fast til badebroerne og stranden og området dernede!  

Tillykke med brylluppet i sin tid

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Mettemus skriver:

Haha, det ender det nok også med. Så kan jeg også selv vælge ring

Det gjorde jeg  

Anmeld

28. juli 2011

Mettemus

AalborgPigen skriver:

Det gjorde jeg  

Fedt! Jeg er vist lidt gammeldags og vil gerne fries til.

Hvordan gjorde du?

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Hej tøser

færgegården i juelsminde er rigtig hyggelig

Ellers er der den der fuldstændig åndssvagt overdådige flotte restaurant+hotel omkring Marselisborg i Århus hvor der er hotel til, men det kommer måske lidt an på budgettet men der kan man virkelig holde et bryllup så det basker 

ka ik lige finde link til den der fest-slot-ting men hotellet er her:

http://www.helnan.info/helnan-marselis-hotel/dk/om-helnan-marselis-hotel.aspx 

Anmeld

28. juli 2011

Malene76

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Årh!  Jeg elsker bare når min barndomshjemegn bliver nævnt.. der er SÅ dejligt ved Knud Hule. Hold op, mange minder bundet fast til badebroerne og stranden og området dernede!  

Tillykke med brylluppet i sin tid

Ja der er virkelig dejligt derude.  

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.