Drukket æble cider og nu enormt ondt i underli - ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har lige drukket et glas koldt æble cider med 0,5 i alchol*** og nu har jeg fået så ondt i mit underliv og forstår det simpelthen ikke for er ikke gravid ??? Tror jeg ?? Har testet men den er negativ... Jeg forstår det ikke??? Andre der har prøvet noget lignende..???? :/ er sku blevet lidt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Op :/ ingen der har råd??? Har først tid til lægen tirsdag og ved ikke om det her er grundlag nok til at ringe til vagtlægen??

Anmeld

27. juli 2011

Alba

Tror ikke der er grund til bekymring.

Anmeld

27. juli 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Ja jeg har lige drukket et glas koldt æble cider med 0,5 i alchol*** og nu har jeg fået så ondt i mit underliv og forstår det simpelthen ikke for er ikke gravid ??? Tror jeg ?? Har testet men den er negativ... Jeg forstår det ikke??? Andre der har prøvet noget lignende..???? :/ er sku blevet lidt bekymret

Man aborterer ikke af at drikke et glas eblecider, hvis det var det du tænkte på. Har ingen bud på hvad det kan være, men hvis du har veldig ondt kan du prøve med 1gram Pamol for å se om det kan hjælpe.. God bedring

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

mon ikke mere det er brusen eller kulden eller en ren tilfældighd? måske tempoet?

hvor langt er du i cyklus, skal du til at have mens?

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

mon ikke mere det er brusen eller kulden eller en ren tilfældighd? måske tempoet?

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Jeg forventer mens fredag i næste uge.. Plejer bare ikke at have sådan en reaktion :/

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg forventer mens fredag i næste uge.. Plejer bare ikke at have sådan en reaktion :/

kan der så ikke være en chance for at det er to uafhængige hændelser som du kobler sammen

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

kan der så ikke være en chance for at det er to uafhængige hændelser som du kobler sammen

Måske?? Hvad tænker du ??

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Måske?? Hvad tænker du ??

Jeg tænker at smerten i underlivet er kommet ud af ingenting eller af en helt anden årsag end æblecideren måske optakt til mens måske graviditet og måske noget helt tredje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.