BABYPIGEnr4 skriver:
Det lyder jo meget godt med putteritualet hos dig. Har læst for nylig, at hvis man putter barnet i bad ca. 1 time inden sovetid, så bliver de mere trætte. Måske en ide. Håber I finder tålmodighed til at holde fast og putte igen og igen.
Vores på 12 år vandrede ind til os stort set hver nat indtil et par mdr. siden, så fik far nok og sagde han måtte sove på sofaen i stuen ved siden af soveværelset, hvis han ikke ville sove i sin egen seng. Det gjorde han så et stykke tid. Nu er han endelig ved at lære at sove i sin egen seng. Det er drøjt at skulle bære en unge i seng hver nat. Men har var det vist mest fars skyld.
ja okay. vi plejer normalt at hende i bad i løbet af dagen når en af os selv går i bad alligevel.
har fundet en metode men det sku ikk lige den bedste. vi laver ikk om på det vi plejer men i stedet for kl 19:00 som sengetiden hed før så går mig og hende ind i vores soveværelse og ser hello kitty eller postmand per det vare nemlig kun en time. og så er hun træt og så kan jeg gå ind og gi ren ble og læse for hende og så sover hun nogen lunde med det samme.
det er da en start men kan være vi skal prøve med et bad lige efter aftensmaden og se om det hjælper lidt på det.
skal læse med en næsten viskende stemme for det virker meget meget kedeligt jo og så falder hun i søvn så meget har jeg da fundet ud af.
Anmeld